Herşeyi anlarımda ulan "Ufuk" Niye yazarsın be 🙄
Hacım adam ne dediyse ben onu yazdım 😊 sen hiç aklıma gelmedin valla 😊
Herşeyi anlarımda ulan "Ufuk" Niye yazarsın be 🙄
Benim içinde Gözde yazarmısın acaba
Şimdilik birşey yok ama ilerde birşeyler olur belki 😁 (platonik 😜 )

Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildiBenim içinde Gözde yazarmısın acaba
Şimdilik birşey yok ama ilerde birşeyler olur belki 😁 (platonik 😜 )
Gözdeeeee
Yaralı style@CezaAlp hacım platonikse de git konuş. Kızın gönlünü al. Espriler yap, yüzünü güldür 😊 Eminim olumlu bir dönüş alacaksın. 😊 Burada beğendikte çalışan bi kız vardı tesadüfen tanıştık kasiyer kendisi 😊 O kadar tatlı ki.. Birgün iş çıkışını bekledim gidip konuştum. Numarasını aldım. Hergün akşam birlikteyiz konuşuyoruz görüşüyoruz 😊 En fazla yok der. 10 saniye utanırsın sonra başka aşklara yelken açarsın 😊 Yani korkmamak gerekiyor.
Yaralı styleBu mesaj BigWarLike rumuzlu uyeden alinti yapildi@CezaAlp hacım platonikse de git konuş. Kızın gönlünü al. Espriler yap, yüzünü güldür 😊 Eminim olumlu bir dönüş alacaksın. 😊 Burada beğendikte çalışan bi kız vardı tesadüfen tanıştık kasiyer kendisi 😊 O kadar tatlı ki.. Birgün iş çıkışını bekledim gidip konuştum. Numarasını aldım. Hergün akşam birlikteyiz konuşuyoruz görüşüyoruz 😊 En fazla yok der. 10 saniye utanırsın sonra başka aşklara yelken açarsın 😊 Yani korkmamak gerekiyor.
Ben çok öküzüm 😜
Kızla sürekli karşılaşıyoruz , ben görmemezlikten geliyorum , onu görünce kafamı filan çeviriyorum çaktırmadan 😁
Umarızki birdaha görüşürüz 🤣
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj BigWarLike rumuzlu uyeden alinti yapildi@CezaAlp hacım platonikse de git konuş. Kızın gönlünü al. Espriler yap, yüzünü güldür 😊 Eminim olumlu bir dönüş alacaksın. 😊 Burada beğendikte çalışan bi kız vardı tesadüfen tanıştık kasiyer kendisi 😊 O kadar tatlı ki.. Birgün iş çıkışını bekledim gidip konuştum. Numarasını aldım. Hergün akşam birlikteyiz konuşuyoruz görüşüyoruz 😊 En fazla yok der. 10 saniye utanırsın sonra başka aşklara yelken açarsın 😊 Yani korkmamak gerekiyor.
Ben çok öküzüm 😜
Kızla sürekli karşılaşıyoruz , ben görmemezlikten geliyorum , onu görünce kafamı filan çeviriyorum çaktırmadan 😁
Umarızki birdaha görüşürüz 🤣
Ondan kaçmak yerine ona yaklaşmalısın. Senin yapamadığını elin oğlu yapıp kızı kapıyor bilesin :)
Yaralı styleSen baştan kaybettin ortak. Kendine güveni olmayan insan yolda yürümesin bile. Teselli amaçlı bir söz söyleyeyim ; Her kör satıcının, bir topal alıcısı vardır... derler :)
Yaralı style
kanka sana baska kiz mi yok
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Yaralı style
Çok yakışıklı çocuklar var be :!!&%&!
Bu mesaj lemonade rumuzlu uyeden alinti yapildikanka sana baska kiz mi yok
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
sağol knk :P

Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Çok yakışıklı çocuklar var be :!!&%&!
Çok güzel kızlar var be şeklinde cevap verilebilir 😊
Alper kardeşim boşver sen yakışıklı çocuklarıda güzel kızlarıda okumaya kendini geliştirmeye bak. Gördüğüm kadarıyla çok çalışkan birisisin. Şuan kızlara kafayı takıp geleceğin için oluşturacağın temeli çürütme. Çünkü bir kız bulup etkileyebilmen için yakışıklılık 1x ise kariyer yani para 5x daha önemli. Nedeni basit, çalışmak ülkemiz şartlarında kızlarda dahil herkes için zor, bu yüzden zengin koca bulmak her kızın hayali. İkinci olay kız isteme, paragöz kaynana, kına, düğün, takı, düğün salonu, ev kirası beyaz eşya, araba, balayı para para para para... Para babadan geliyorsa oh ne ala git playboy ol tabi, eğer babada metalik yoksa kardeşim boşver sen güzel kızları yakışıklı çocukları okulunu oku yabancı dilini geliştir... Bu öğütleri çok duyup dinlemeyen bir abi tavsiyesi.
Yaralı style
Special thx to Flexi
İlk başladığım zamanları hatırlattın bana 🍿 🍺
buradaki fontları incele 😉
ve background'u seçerek fontun olduğu bölgeleri yumuşak fırça ile bulanıklaştırabilirsin 👋
Bu mesaj Always rumuzlu uyeden alinti yapildiİlk başladığım zamanları hatırlattın bana 🍿 🍺
buradaki fontları incele 😉
ve background'u seçerek fontun olduğu bölgeleri yumuşak fırça ile bulanıklaştırabilirsin 👋
😊 eyvallah öneriler için. Onu da deneyeceğim. Anlıyorsan faceden felan ekleyeyim de takıldığım yerlerde sorarım :)

Log in to write a reply.
Log In