Icerige atla
Extraloob

Yeni sürüm ne zaman çıkar?

· 21 Yanıt · 3.3K görüntüleme
C
Cobalt OP ⭐ 18y
#1
Yeni sürüm ne zaman çıkar?
21 Yanıt
L
Leet1 ⭐ 19y
#2
Bu gece veya yarın büyük ihtimal çıkar
S
sezercik41 ⭐ 17y
#3
bu gece cıkar mı ?
V
volkanka ⭐ 17y
#4
Bu gece çıkması zor, çünkü yeni harita geldi ona güncellemeleri uyarlamaları vs vs uzun sürecektir.
Yarın öğlen çıkabilir.
B
beyyz ⭐ 17y
#5
Bu gece çıkması zor, çünkü yeni harita geldi ona güncellemeleri uyarlamaları vs vs uzun sürecektir.
Yarın öğlen çıkabilir.

isrobot içinde aynı mı durum ?
R
RecLast ⭐ 18y
#6
Koca bi patch geldi beyler koca bi harita oyuna girdiğinizde ne olduğunu anlamadığınız onlarca şey geldi değişti.Biraz zor çıkar bu patch bence 1 hafta civarı manuel ^^

PS : Sabırsızlıkla bekliyoruz ^^
V
volkanka ⭐ 17y
#7
Hehe 8))
Sbot en önce çıkar gibime geliyor 😜
L
Leet1 ⭐ 19y
#8
Hehe 8))
Sbot en önce çıkar gibime geliyor :P


Isro çıktı ^^
R
RecLast ⭐ 18y
#9
Hehe 8))
Sbot en önce çıkar gibime geliyor :P


Isro çıktı ^^

Aynen bro ya çok şaşırdım cidden.Umarım Sbot da çabuk çıkar ^^
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#10
sbotta çıkar ilerleyen saatlerde ^^
W
WeAre ⭐ 19y
#11
ibot bile çıkmış sbot hala çıkmadımı
L
Leet1 ⭐ 19y
#12
Doğal botlar yarış içerisindeyken sbot sorunsuz birşey çıkarmayı planlıyor umarım.Isro kesin yama felan yollayacak arkasından ilk yollayayım derken
R
RecLast ⭐ 18y
#13
Doğal botlar yarış içerisindeyken sbot sorunsuz birşey çıkarmayı planlıyor umarım.Isro kesin yama felan yollayacak arkasından ilk yollayayım derken

Olsun bu koca patch den sonra ilk botu çıkararak gözümde farklı bi yere geldi sonunda 😆
I
#14
Jangan cave geldiginde 4 saatte çıkardılar oda yeni haritaydi suan Bot'un çıkmaması oyunun geç acilmasidir bugün çıkar merak etmeyin :)))
S
#15
aman sağlam çıksında geç çıksın önemli değil 😊
L
#16
kesın yenı harıta geldıgı ıcın scrıp fılan cıkarcaklardır uzadıysa iyi bişeyler oluodur ;D
T
tuvok ⭐ 16y
#17
kesın yenı harıta geldıgı ıcın scrıp fılan cıkarcaklardır uzadıysa iyi bişeyler oluodur ;D


bugun cıkar inş 🤘
T
tuvok ⭐ 16y
#18
Hi all,

Update:
* New bot is almost finished, however it still needs some testing. It will be uploaded as soon as possible!
* 2 free days have been added to every customer


we're currently working on the update for Legend5, however this will need some time since the game update is quite massive.

Please have a little patience and take your time to explore all the new updates first.

All lost bot time (incl. lengthy server check time) will be recovered.

Updates regarding the progress will be posted in this topic.


Have fun and so long,
Shiva

Merhabalar,

Güncelleme:
* Yeni bot neredeyse tamamlandı, ancak hala bazı testler gerekmektedir. Bunu en kısa zamanda yüklenecektir!
* 2 gün ücretsiz her müşteriye eklendi


şu anda Legend5 için güncelleme üzerinde çalışıyoruz, ancak bu oyun güncelleme beri biraz zaman gerekecek oldukça büyük olması.

Lütfen biraz sabır ve tüm yeni güncelleştirmeleri ilk keşfetmek için zaman ayırın.

Tüm kaybetti bot zaman (KDV uzun sunucu kontrol süresi) telafi edilecektir.

Güncellemeleri ilerleme ile ilgili bu konuda ilan edilecektir.


İyi eğlenceler ve çok uzun
Shiva
😉
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#19
Evet bot 2 gün ücretsiz olarak geliyor herkese ..
EXL | SRO | İŞKOLİK
I
#20
Evet bot 2 gün ücretsiz olarak geliyor herkese ..


Üyelik farketmiyor mu ben mi yanlış anladım ? Üyeliği olamayan botu kullanamaz ki. Her zaman bot süresine eklediklerini söylüyorlar ama takip eden varmı aranızda gerçekten bot süresine ekliyorlar mı?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: