Icerige atla
Extraloob

Yeni Silahım

· 29 Replies · 2.3K views · Page 2 / 2
Replies
E
Extrowe OP ⭐ 16y
#21
Teşekkürler 😘
L
Lrd ⭐ 17y
#22
400m için harika silah 😊
A
Avasin ⭐ 17y
#23
Attack %100 çok ucuza almışsın da ona bir Phy Reinforce bas Emre. Reinforce 0 olmamalı.
E
Extrowe OP ⭐ 16y
#24
Attack %100 çok ucuza almışsın da ona bir Phy Reinforce bas Emre. Reinforce 0 olmamalı.

Basacağım abi daha yeni aldım ama korkuyorum phy düşürecek diye.
A
Avasin ⭐ 17y
#25
Attığım PM ye bak
X
X_HeaveN_X ⭐ 16y
#26
tebrikler güzel oyuncak 😊
A
Adith ⭐ 18y
#27
%0 stone bas düşmez.
E
Extrowe OP ⭐ 16y
#28
%0 stone bas düşmez.

O kadarını biliyoz makara:
Ps:O silah elimde çıktı zaten caspiandayım artık yeni silahım aşağıda 😜
Spoiler
- Resim Silinmiş.
A
Adith ⭐ 18y
#29
ıhm,madem casp.tasın dagger charını bana verebilirsin. 😈

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: