Teşekkürler 😘
Yeni Silahım
· 29 Yanıt · 2.3K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
400m için harika silah 😊
Attack %100 çok ucuza almışsın da ona bir Phy Reinforce bas Emre. Reinforce 0 olmamalı.

Attack %100 çok ucuza almışsın da ona bir Phy Reinforce bas Emre. Reinforce 0 olmamalı.
Basacağım abi daha yeni aldım ama korkuyorum phy düşürecek diye.
Attığım PM ye bak

X
X_HeaveN_X
⭐ 16y
tebrikler güzel oyuncak 😊
%0 stone bas düşmez.
%0 stone bas düşmez.
O kadarını biliyoz makara:
Ps:O silah elimde çıktı zaten caspiandayım artık yeni silahım aşağıda 😜
Spoiler
- Resim Silinmiş.
ıhm,madem casp.tasın dagger charını bana verebilirsin. 😈
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap