06:05 te de bende yatcam biktim beklemekten hayatta beklemek kdr nefret ettim hic bisi yoktur
Sadece Kızı ßeqLerim O da Cıktıqımdır die Very Happy yoksa ßæska isim oLmaz ßeqLemekle Very Happy ßide Lisedeyken ziLin caLmasını ߀qLerdiq Very Happy
06:05 te de bende yatcam biktim beklemekten hayatta beklemek kdr nefret ettim hic bisi yoktur
son 2 dk
1-2 dk gecio ve gelmedi :S
aynen eqerki Doqru deiLse Ucharım o Kıza ßen 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap