Teşekkürler 😘
Yeni Charım'la İlk Lvl up ^^
· 29 Yanıt · 2.3K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
resim şahane
PS: hayırlısı olsun
PS: hayırlısı olsun
ibot akaaar 😜

kusura bakmazsan birşey söylemek istiyorum
Bak canım , orda Guildin ismine bak charın duruşuna bak alınan fotoğrafa bak ne güzel dimi bunları dile getirip tebrik edeceğine charı kimden aldığımı soruyorsun ve gülüyorsun komik olan ne var anlamadım belki şu yazdıklarımı sert algılarsın ama anlamadım nese:
😁 , Hayırlı olsun wizzlemi takas ettin?

Tebrik ederim 😊
kusura bakmazsan birşey söylemek istiyorum
Bak canım , orda Guildin ismine bak charın duruşuna bak alınan fotoğrafa bak ne güzel dimi bunları dile getirip tebrik edeceğine charı kimden aldığımı soruyorsun ve gülüyorsun komik olan ne var anlamadım belki şu yazdıklarımı sert algılarsın ama anlamadım nese:
😁 , Hayırlı olsun wizzlemi takas ettin?
Teşekkürler 😘
Tebrik ederim :)
evet bro wizz'le zaten lvl önemli değildi 50+ bi char arıyordum apollo'da oynama hiç hiç hiç istemiyordum 😁 baktım teklif geldi yaptım
Tebrik ederim :)
Teşekkür Ederim 😘
Bro pm at bana _TRy2KiLLMe_
char bot servicede ya
char bot servicede ya
Artizz 😎
Spoiler
şaka şaka 😁 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap