Icerige atla
Extraloob

Yeni Char'ım :) ÇALINDI !! Kurtardık !!!

· 53 Yanıt · 3.2K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#41
Abi charlarda ortak olmasına ben şaşıyorum .. Ha giremiyorsunudur bilmem nedir bırak girme kalsın .. Bak ne güzel pre çekmişsin pet almışsın .. Yavaş yavaş kas ne acelen var yani biri çıkıp diğeri giriyor vs .. Sonuç olarak geçmiş olsun demek düşüyor .. Bugune kadar onca char kastım sattım daha 1 tanesini de soydurup kaptırmadım ..
EXL | SRO | İŞKOLİK
sweetCHIEF
sweetCHIEF OP ⭐ 17y
#42
Abi charlarda ortak olmasına ben şaşıyorum .. Ha giremiyorsunudur bilmem nedir bırak girme kalsın .. Bak ne güzel pre çekmişsin pet almışsın .. Yavaş yavaş kas ne acelen var yani biri çıkıp diğeri giriyor vs .. Sonuç olarak geçmiş olsun demek düşüyor .. Bugune kadar onca char kastım sattım daha 1 tanesini de soydurup kaptırmadım ..

Hep iyi niyetim be bro , ama ortaklar sağlam kişiler olduğuna kalıbımı basarım. ❤️
C
#43
Geçmiş olsun :!!&%&! :!!&%&! :!!&%&!
sweetCHIEF
sweetCHIEF OP ⭐ 17y
#44
Kurtardık !!! Intensify sağolsun. ❤️
L
#45
gz xD
T
TinkyWinky ⭐ 19y
#46
hayırlı olsun ^^ bugün beni sevindiren tek haber oldu.
S
sawyer39 ⭐ 17y
#47
İdare eder fena değil
W
Warden_ ⭐ 17y
#48
Yalnız başlığa çok güldüm. ÇALINDI! KURTARDIK! (Allah korusun)bi daha çalınırsa ÇALINDI! KURTARDIK! ÇALINDI ! gibi bişeymi olck?

Sevindim çarını geri almana.
P
PowerInMe ⭐ 17y
#49
Charında Koruma varmı varsada yahomu hotmail mi yoksa gmail imi?

Ps:Çok Sevindim Güle Güle Oyna

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: