- Resim Silinmiş.
Venicedeki Yeni charım arkadaşlar charım suan soyuk:D venicede olan varsa yardım bekliyorum:D
Birde Venüsde 82 lvl bow charımı satıyorum Fire 80 de pacheon 80 de görüşmek isteyen varsa Konu Altına Yazsın İyi Forumlar
^^ExL^^ 🍺
^^Yeni Char'ım^^
· 27 Replies · 3.0K views 0 reading
27 Replies
C
chipshajen
⭐ 17y
hayırlı olsun 😄
hayırlı olsun :D
Saol Kardeşim Ya Benim Sana Sorcak Sorularım Varda Nerden Soracağım Onu Düşüüyorum:D
C
chipshajen
⭐ 17y
exl pm 😊
Tamam Attım:D
sweetCHIEF
⭐ 17y
ben senin charın varmı yokmu anlamadım bu 1
ikincisi hangisi senin charın
3uncusu burası char satış alanı değil screen shoot uzerınden farklı konular işlemeyelim
kilitlenmeli kanımca.
Agresif bakma olaya bro kilitlenmelik bir konu yok adam çarını koyarken hatırlatma gibi bişey yapmış , çarı sağdaki galiba. 😜
ben senin charın varmı yokmu anlamadım bu 1
ikincisi hangisi senin charın
3uncusu burası char satış alanı değil screen shoot uzerınden farklı konular işlemeyelim
kilitlenmeli kanımca.
Agresif bakma olaya bro kilitlenmelik bir konu yok adam çarını koyarken hatırlatma gibi bişey yapmış , çarı sağdaki galiba. :P
varmısın iddaa'ya bence soldaki 😜
C
chipshajen
⭐ 17y
ben senin charın varmı yokmu anlamadım bu 1
ikincisi hangisi senin charın
3uncusu burası char satış alanı değil screen shoot uzerınden farklı konular işlemeyelim
kilitlenmeli kanımca.
Agresif bakma olaya bro kilitlenmelik bir konu yok adam çarını koyarken hatırlatma gibi bişey yapmış , çarı sağdaki galiba. :P
varmısın iddaa'ya bence soldaki :P
varım sağdaki , çünkü guild yazısı turuncu gibi olurdu char onun olsa idi 😊
C
chipshajen
⭐ 17y
yani " Azoo " bence charı 😊
Sağdaki diyorum soldaki diyenlerede http://www.nolur.com diyorum ^^
azoo yeşil le yazıo nası sro oyuncususunuz siz 😊
ben senin charın varmı yokmu anlamadım bu 1
ikincisi hangisi senin charın
3uncusu burası char satış alanı değil screen shoot uzerınden farklı konular işlemeyelim
kilitlenmeli kanımca.
Bu Kadar Sert Cıkmanı Anlayamadım
ben senin charın varmı yokmu anlamadım bu 1
ikincisi hangisi senin charın
3uncusu burası char satış alanı değil screen shoot uzerınden farklı konular işlemeyelim
kilitlenmeli kanımca.
Agresif bakma olaya bro kilitlenmelik bir konu yok adam çarını koyarken hatırlatma gibi bişey yapmış , çarı sağdaki galiba. :P
varmısın iddaa'ya bence soldaki :P
Soldaki:DKazandın:D
C
chipshajen
⭐ 17y
soldakimi? looo ne solu :D:D sağdaki 😄 şaka yapma 😄 ismi ne charın 😄 Azoo değilmi senin charın ? 😄
soldakimi? looo ne solu :D:D sağdaki 😄 şaka yapma 😄 ismi ne charın 😄 Azoo değilmi senin charın ? :D
Adam Nasıl Çaktı Ama:D evet bro sağdaki Hemende Cevap yazıyo:D 🤤
Venicedeki Yeni charım arkadaşlar charım suan soyuk:D venicede olan varsa yardım bekliyorum:D
Birde Venüsde 82 lvl bow charımı satıyorum Fire 80 de pacheon 80 de görüşmek isteyen varsa Konu Altına Yazsın İyi Forumlar
^^ExL^^ 🍺
hersey ii guzelde ii forumlar ne hacı 😄
Venicedeki Yeni charım arkadaşlar charım suan soyuk:D venicede olan varsa yardım bekliyorum:D
Birde Venüsde 82 lvl bow charımı satıyorum Fire 80 de pacheon 80 de görüşmek isteyen varsa Konu Altına Yazsın İyi Forumlar
^^ExL^^ 🍺
hersey ii guzelde ii forumlar ne hacı :D
İyi Eylenceler Manasında:D
Soldaki:DKazandın:D
şaka olsun diye söyledim zaten 😗 maksat ortam gevşesin relax olsun 🕵️
Ps: Sanırım etkilide oldu xD
Soldaki:DKazandın:D
şaka olsun diye söyledim zaten 😗 maksat ortam gevşesin relax olsun 🕵️
Ps: Sanırım etkilide oldu xD
Ortak kızıştı bi ara idda yeri sandım:D
C
chipshajen
⭐ 17y
Soldaki:DKazandın:D
şaka olsun diye söyledim zaten 😗 maksat ortam gevşesin relax olsun 🕵️
Ps: Sanırım etkilide oldu xD
😆 😆 💃 😁 😘 🤘 😈
Log in to write a reply.
Log In