yeni char açmayı düşünüyorum.. Gece gündüz oynayarak kendim kasıcam tavsiye ettiğiniz char varmı ?
Benim aklımda roque-bard var ama sizinde fikirlerinizi almak istiyorum.. soru:
Yeni char açıcam..
· 4 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
Partilere girmeni tavsiye ederim ve benim önerim warior cleric 👍
Partilere girmeni tavsiye ederim ve benim önerim warior cleric 👍
Tabi canım partysiz olurmu 😊
Tavsiyen için sağol..
Warriorda çift el kılıçmı yoksa tek el kılıçmı tavsiye edersiniz ?
Partilere girmeni tavsiye ederim ve benim önerim warior cleric 👍
Tabi canım partysiz olurmu 😊
Tavsiyen için sağol..
Warriorda çift el kılıçmı yoksa tek el kılıçmı tavsiye edersiniz ?
Kılıç kalkan tawsiye ederim kasılırken .
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap