ark.lar ben eu çar açmayı düşüon ama
rogue ile clerk arasında kararsız kaldım sizce ne açmalıyım.
yeni char
· 7 Yanıt · 2.1K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
Cleric açarsan partilerde arandığından dolayı daha çabuk kasarsın lvlini, pek güçlü olamazsın ama savaşlarda vs. önemli rol oynarsın, popüler olursun ayrıca Offering skilleri ile yüksek lvlerde full intsen tek atma şansın yüksek.
Rogue olursan da eğlenebilirsin masklar yaparsın, görünmez olup thief olursan kervana "Ceeee!" yaparsın va daha bir sürü şey.
Hangisi hoşuna gidiyorsa onu aç.
Rogue olursan da eğlenebilirsin masklar yaparsın, görünmez olup thief olursan kervana "Ceeee!" yaparsın va daha bir sürü şey.
Hangisi hoşuna gidiyorsa onu aç.
2sini birden ac Wink
seçim senin detective
Rogue 4ever
Rouge Crossbow headbang2ft9
rogue + bard headbang2ft9
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap