Icerige atla
Extraloob

Yeni çalışmalarım

· 9 Replies · 1.9K views
F
fdgdfgdfgdf OP ⭐ 19y
#1
- Resim Silinmiş. ➡️ Bunda hatalar vardı.


Yeniler
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.


Nasıl olmuşlar 🍿 🍿
9 Replies
B
BlackLighT ⭐ 19y
#2
çok güzel olmuş👍

kayıt ederken png olarak kayıt et 😉
F
fdgdfgdfgdf OP ⭐ 19y
#3
👍 şu sorunu halledebilirsem
B
BlackLighT ⭐ 19y
#4
👍 şu sorunu halledebilirsem

tamam işte png olarak kaydedersen sorunu halletmiş olacaksın 😉
Q
Quensis ⭐ 19y
#5
İyi iyi yapmışsın png kaydet dediği gibi geçer. 😘
F
fdgdfgdfgdf OP ⭐ 19y
#6
İyi iyi yapmışsın png kaydet dediği gibi geçer. 😘

sen olmasan yapabilirmiydim. 😘
F
fdgdfgdfgdf OP ⭐ 19y
#7
Güncel
B
#8
İmzalarda plaketleri çok büyük tutmuşsun arkplanda izler kalmış,yaptıgım 1derecelik kırmızı stroke hiç yakışmamış resimle hiç bağdaşmamış tatuda ki parlaklık ve yazı sana göre yakışmışmı ?
B
BlackLighT ⭐ 19y
#9
kullandığın yazı stilini imzaya daha uygun olanı kullan 😉

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: