eğer charlara sp farm yapıcaksan bır chın alabılırım glavie yapcam (imzadan belli olur) ben kesın musterın olarak ılk sırada yerını alırım ama 101 olarak degıl ben 90 da musaıt bı yerde ınıyım :)
105 lvl FF glavier var 90 lvllerde ne işin var
sp yok ama cavede kasmaya devam ediyo
tabi bütçe meselesi diyorsan o ayrı