Icerige atla
Extraloob

YEni açtığım charlar

· 24 Replies · 2.6K views · Page 2 / 2
Replies
M
Mateso OP ⭐ 18y
#21
eğer charlara sp farm yapıcaksan bır chın alabılırım glavie yapcam (imzadan belli olur) ben kesın musterın olarak ılk sırada yerını alırım ama 101 olarak degıl ben 90 da musaıt bı yerde ınıyım :)

105 lvl FF glavier var 90 lvllerde ne işin var
sp yok ama cavede kasmaya devam ediyo
tabi bütçe meselesi diyorsan o ayrı
M
Mateso OP ⭐ 18y
#22
H.o ^^

Sağol
C
#23
zor iş değil artık... servere girme derdide yok sok çarları ibotla.. 😊 clientless aktif bırak kasılsınlar.. 70 e kadar bard çaırnla kas varsa sonra wiizle dewam et.. süper olur...
M
Mateso OP ⭐ 18y
#24
zor iş değil artık... servere girme derdide yok sok çarları ibotla.. 😊 clientless aktif bırak kasılsınlar.. 70 e kadar bard çaırnla kas varsa sonra wiizle dewam et.. süper olur...

👍 👍

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: