Icerige atla
Extraloob

Yeni Açtığım Chardan 1-2 Görüntü

· 17 Yanıt · 1.3K görüntüleme
E
Explosive OP ⭐ 17y
#1
Yeni çarımdan SS'ler

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.


Satılık Olan Çarımdan SS'ler

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

Yeni Açtığım Charın Böyle Resim Çekince Koyayım Dedim. Alttakide Hazır Yeni Charın Resmini Koymusken Satılık Olan Çarında Resmini Koyayım Dedim 😜 😜
17 Yanıt
I
#2
Hadi bakalım.
Yeni charın h.o satılık charın içinde hayırlı satışlar 😘
E
Explosive OP ⭐ 17y
#3
tşk ederim.. char piyasası ölmüş yaw ilana bi kere bile bakan yok 😁 😁
R
#4
tşk ederim.. char piyasası ölmüş yaw ilana bi kere bile bakan yok 😁 😁


Öyle öyle... Satarsın inşallah.
L
LiFe__xL ⭐ 18y
#5
KArdes CaRa ne Kadar diosN ??
E
Explosive OP ⭐ 17y
#6
tşk ederim.. char piyasası ölmüş yaw ilana bi kere bile bakan yok 😁 😁


Öyle öyle... Satarsın inşallah.



tşk ederim inş bakalım beklyoruz alıcısını 🙄
J
JbS ⭐ 17y
#8
h.olsun
_
_MaGiCiNe_ ⭐ 18y
#9
hayırlı olsun inşlh iyi yere gelirsin
R
RuffLes* ⭐ 18y
#10
Yeni çarın Ares de demek h.olsun bnm de çarm wardı xEqual die hacklediLer şimdi başka bi çarda aresdeyim ^^
E
Explosive OP ⭐ 17y
#11
hepinize tşkler..
E
Explosive OP ⭐ 17y
#12
Yeni çarın Ares de demek h.olsun bnm de çarm wardı xEqual die hacklediLer şimdi başka bi çarda aresdeyim ^^


geçmiş olsun kardesim. yeni nickin ne? areste takılırız 😜 areste dogru dürüst hareket yok arkadaş çevrem genişler 😆
B
BurdurLee ⭐ 18y
#13
hayırlı satışlar
ps: yeni çarın h.olsun.
E
Explosive OP ⭐ 17y
#14
tşk ettim 🍺
S
#15
h.olsun
M
MMe_Nobles ⭐ 17y
#16
tşk ederim.. char piyasası ölmüş yaw ilana bi kere bile bakan yok 😁 😁


Öyle öyle... Satarsın inşallah.



+ 1907
E
Explosive OP ⭐ 17y
#17
+1905 desen daha güzel olurdu 😜 bu arada diger carla vurdugum damageler nasıl 🙄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: