Icerige atla
Extraloob

Yazıcı önerisi lütfen

· 11 Replies · 1.8K views
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#1
kendime bir yazıcı almak istiyorum fakat bu konuda çok bilgim yok 🙄 .Hangi özelliklere sahip olursa daha iyi olur,hangisinin kullanımı daha rahattır ? Bunlar hakkında bana yardımcı olmanızı istiyorum.Bir de önerdiğiniz yazıcıların fiyatlarını da eklerseniz çok iyi olur.
11 Replies
E
Explosive ⭐ 17y
#2
HP yazıcı almada kesinlikle tavsiye etmem 👴
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#3
HP çok seslidir ama şu anda en uygun bütçeli makinalar HP'de dir samsung cep telefonu nasıl herkesin elindeyse HP'de herkesin evinde bende bile HP var yazıcı+scanner+fotokopi 40-50 dolar şu anda fiyatı gayet bedava.


HP Deskjet F4180
E
Explosive ⭐ 17y
#4
HP çok seslidir ama şu anda en uygun bütçeli makinalar HP'de dir samsung cep telefonu nasıl herkesin elindeyse HP'de herkesin evinde bende bile HP var yazıcı+scanner+fotokopi 40-50 dolar şu anda fiyatı gayet bedava.


HP Deskjet F4180


Öyle tabi ama şu gerçek var toner almaya kalksan yazıcı fiyatında ve cok cabuk toner harcıyor.
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#5
Epson al, rahat et. ^^
H
Hyperion ⭐ 17y
#6
HP çok seslidir ama şu anda en uygun bütçeli makinalar HP'de dir samsung cep telefonu nasıl herkesin elindeyse HP'de herkesin evinde bende bile HP var yazıcı+scanner+fotokopi 40-50 dolar şu anda fiyatı gayet bedava.


HP Deskjet F4180


Öyle tabi ama şu gerçek var toner almaya kalksan yazıcı fiyatında ve cok cabuk toner harcıyor.


o senin düşüncen ^^

HP OfficeJet J6410 Yazıcı + Scanner + Fax ^^

ps: Aygıt pahalı ama aynı şeyi kartuşu için söyleyemeyeceğim...

ps2: Ne alırsan al lazer alma ^^
E
Explosive ⭐ 17y
#7
Bendede HP OfficeJet N7000 var ve cok cabuk toner bitiyor, Doldurmaya kalkıyorum 4 toneri 55 liraya dolduruyorlar, Almaya kalksan dünya para gidiyor hiç memnun degilim
H
Hyperion ⭐ 17y
#8
Bendede HP OfficeJet N7000 var ve cok cabuk toner bitiyor, Doldurmaya kalkıyorum 4 toneri 55 liraya dolduruyorlar, Almaya kalksan dünya para gidiyor hiç memnun degilim


n7000 gıcık bir modelmiş o zaman ^^

benimkinde 2 tane toner var, 55*2 den 110tl orijinal 😄
C
Chrysler ⭐ 16y
#9
Bence hiç kartuşumlu yazıcılardan alma ,
H
Hyperion ⭐ 17y
#10
Bence hiç kartuşumlu yazıcılardan alma ,



başka neyle yazdıracak ^^ ya kartuş ya toner
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#11
ben kartuşu 5 liraya dolduruyorum kuzum ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: