kendime bir yazıcı almak istiyorum fakat bu konuda çok bilgim yok 🙄 .Hangi özelliklere sahip olursa daha iyi olur,hangisinin kullanımı daha rahattır ? Bunlar hakkında bana yardımcı olmanızı istiyorum.Bir de önerdiğiniz yazıcıların fiyatlarını da eklerseniz çok iyi olur.
Yazıcı önerisi lütfen
· 11 Replies · 1.8K views 0 reading
11 Replies
HP yazıcı almada kesinlikle tavsiye etmem 👴
HP çok seslidir ama şu anda en uygun bütçeli makinalar HP'de dir samsung cep telefonu nasıl herkesin elindeyse HP'de herkesin evinde bende bile HP var yazıcı+scanner+fotokopi 40-50 dolar şu anda fiyatı gayet bedava.
HP Deskjet F4180
HP Deskjet F4180
HP çok seslidir ama şu anda en uygun bütçeli makinalar HP'de dir samsung cep telefonu nasıl herkesin elindeyse HP'de herkesin evinde bende bile HP var yazıcı+scanner+fotokopi 40-50 dolar şu anda fiyatı gayet bedava.
HP Deskjet F4180
Öyle tabi ama şu gerçek var toner almaya kalksan yazıcı fiyatında ve cok cabuk toner harcıyor.
NoMoreLove
⭐ 18y
Epson al, rahat et. ^^
HP çok seslidir ama şu anda en uygun bütçeli makinalar HP'de dir samsung cep telefonu nasıl herkesin elindeyse HP'de herkesin evinde bende bile HP var yazıcı+scanner+fotokopi 40-50 dolar şu anda fiyatı gayet bedava.
HP Deskjet F4180
Öyle tabi ama şu gerçek var toner almaya kalksan yazıcı fiyatında ve cok cabuk toner harcıyor.
o senin düşüncen ^^
HP OfficeJet J6410 Yazıcı + Scanner + Fax ^^
ps: Aygıt pahalı ama aynı şeyi kartuşu için söyleyemeyeceğim...
ps2: Ne alırsan al lazer alma ^^
Bendede HP OfficeJet N7000 var ve cok cabuk toner bitiyor, Doldurmaya kalkıyorum 4 toneri 55 liraya dolduruyorlar, Almaya kalksan dünya para gidiyor hiç memnun degilim
Bendede HP OfficeJet N7000 var ve cok cabuk toner bitiyor, Doldurmaya kalkıyorum 4 toneri 55 liraya dolduruyorlar, Almaya kalksan dünya para gidiyor hiç memnun degilim
n7000 gıcık bir modelmiş o zaman ^^
benimkinde 2 tane toner var, 55*2 den 110tl orijinal 😄
Bence hiç kartuşumlu yazıcılardan alma ,
Bence hiç kartuşumlu yazıcılardan alma ,
başka neyle yazdıracak ^^ ya kartuş ya toner
ben kartuşu 5 liraya dolduruyorum kuzum ^^
Log in to write a reply.
Log In