Ne yapardınız?
Bn bugün bilgisayardan hiç kalkmazdım yada laptopun jarjını doldururudm
Yarından itibaren dünyadaki tüm elektrikler kesilseydi ?
· 14 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor
14 Yanıt
dostum sende felaket tellali gibisin ha ya yarin ölseydin ya yarin tüm kürede elektrikler kesilseydi bu ne yahu 😈
evde jenarör var bn rahatım 😎 😄
Kesilmesini Beklerdim 😆
M
MatthewMitchell
⭐ 19y
Kesilmesini Beklerdim 😆
zuhahaa evt bende teyzem ile babamın laptoplarını sarz eder ana pcninde güç kaynagını doldururdum ayrıcanaktan dedemlerde jenerator wardi duruyrsa onu alır takardım..
Hello world
Valla ha ya tobe de 😄 Ama bnm ustumde yakın bi ark. var jeneratörleri de var ayrıca oyun boşalır 😄
Valla ha ya tobe de 😄 Ama bnm ustumde yakın bi ark. var jeneratörleri de var ayrıca oyun boşalır :D
le deget yazıyı gördü direk üstekine gider jeneratörde oynarım diyo caggal herif 😁 vermiyom işte hıh 😜
bir daha avatar izliyemezdim 😱
bir daha avata izliyemezdim 8O
bizim evde jeneratör var gelir izlersin 😁
amaaaan ne olcak kı ^^ http://www.extraloob.com bombos olurdu bende tek basıma konu acar dururdum elektrık hayatım benım ^^
valla şimdiden tüm harçlıklarımla jeneratör alırdım hem [ecsRo] boş oLurdu ne güZeL oLurdu x) (melo avatar izlemeye size gelicem haberin olsun) 😁
valla şimdiden tüm harçlıklarımla jeneratör alırdım hem [ecsRo] boş oLurdu ne güZeL oLurdu x) (melo avatar izlemeye size gelicem haberin olsun) 😁
gel hacı gel 😁
jeneratör de çok pahalı ama ya benzinle çalışanları ^^
Ben hiç bişi yapmazdım 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap