Icerige atla
Extraloob

Yarından itibaren dünyadaki tüm elektrikler kesilseydi ?

· 14 Yanıt · 2.5K görüntüleme
G
GriffinHeart OP ⭐ 19y
#1
Ne yapardınız?

Bn bugün bilgisayardan hiç kalkmazdım yada laptopun jarjını doldururudm
14 Yanıt
B
BøBa ⭐ 19y
#2
dostum sende felaket tellali gibisin ha ya yarin ölseydin ya yarin tüm kürede elektrikler kesilseydi bu ne yahu 😈
I
ironEyE ⭐ 18y
#3
evde jenarör var bn rahatım 😎 😄
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#4
Kesilmesini Beklerdim 😆
M
#5
Kesilmesini Beklerdim 😆


zuhahaa evt bende teyzem ile babamın laptoplarını sarz eder ana pcninde güç kaynagını doldururdum ayrıcanaktan dedemlerde jenerator wardi duruyrsa onu alır takardım..
Hello world
W
WesT ⭐ 18y
#6
Valla ha ya tobe de 😄 Ama bnm ustumde yakın bi ark. var jeneratörleri de var ayrıca oyun boşalır 😄
I
ironEyE ⭐ 18y
#7
Valla ha ya tobe de 😄 Ama bnm ustumde yakın bi ark. var jeneratörleri de var ayrıca oyun boşalır :D

le deget yazıyı gördü direk üstekine gider jeneratörde oynarım diyo caggal herif 😁 vermiyom işte hıh 😜
A
Anthem ⭐ 18y
#8
bir daha avatar izliyemezdim 😱
I
ironEyE ⭐ 18y
#9
bir daha avata izliyemezdim 8O

bizim evde jeneratör var gelir izlersin 😁
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#10
amaaaan ne olcak kı ^^ http://www.extraloob.com bombos olurdu bende tek basıma konu acar dururdum elektrık hayatım benım ^^
A
Avenger ⭐ 18y
#11
valla şimdiden tüm harçlıklarımla jeneratör alırdım hem [ecsRo] boş oLurdu ne güZeL oLurdu x) (melo avatar izlemeye size gelicem haberin olsun) 😁
I
ironEyE ⭐ 18y
#12
valla şimdiden tüm harçlıklarımla jeneratör alırdım hem [ecsRo] boş oLurdu ne güZeL oLurdu x) (melo avatar izlemeye size gelicem haberin olsun) 😁

gel hacı gel 😁
A
Aleral ⭐ 18y
#13
jeneratör de çok pahalı ama ya benzinle çalışanları ^^
T
texas851 ⭐ 18y
#14
Ben hiç bişi yapmazdım 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: