Babylon sunucuya bağlanamadı. Internete bağlıysanız lütfen konfigürasyondaki bağlantı ayarlarınızı kontrol edin. (Error 0x80BF0000)
bu hata mesajı ile karşılaşıyorum yardımcı olursanız sevinirim.En kısa sürede yardımlarınızı bekliyorum
Yardım Punsier Abi.Babylon Bağlanamadı Hatası Alıyorum
· 8 Yanıt · 2.3K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
zannımca program kurulumunda bir hata var onu komple uninstall et ve yeniden kur Wink
silip yeni den kurdum kaç kere ama olmuyor abi.bir çaresi yokmu Crying or Very sad .
upp Exclamation
upp bir fikri olan yokmu ya.yardımm
patch yapmisin sanirim
bazi patchler offline calistirior online crag cakmasin diye etc icerisindeki host klasornunden blockluoor
benim tahminim bu
bazi patchler offline calistirior online crag cakmasin diye etc icerisindeki host klasornunden blockluoor
benim tahminim bu
genelde kaspersky antivirüs kullananlarda oluyor sende hangi virüs programı var ?
bende avast 4 home edition var
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap