Icerige atla
Extraloob

YArdım Lütfen İsrobot Loader

· 5 Replies · 909 views
S
SaSuKe OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar Loaderle isro botu çalıştırmak için herşeyi yaptım ama yine homeye basınca menü çıkmıyor neden acaba
Bunları yaptım;
Başlat/çalıstır a gel "C:\Program Files\Silkroad\Loader.exe" /cfg bunu yaz sonra çalıstır de isro competible imge sini işaretle launch la oyuna gırsin chara girdikten sonra home tuşuna bas ayarlar gelir başla kasmaya tabi bunları yapmadan önce bota tıkla çalıssın bi ilk once (eğer ayar mönüsü gelmezse bi daha bu dediklerimi yap yine gelmezse yine yap mutlaka olcaktır her seferınde bota tıklamayı unutma ama )


eksik varmı ?Lütfen yardım 🙏 🙏
5 Replies
S
SaSuKe OP ⭐ 19y
#2
UpZzzz Kimse Loaderle İsro bot kullanmıyomu
T
TheCombo ⭐ 19y
#3
1. Rumata Loaderkulanacan
2.si parmağı alta aç ve sonra loadere aç açınca onune bi sürü şey gelır isrobot...yazan yerin yanındaki kutuyu işaretle starta bas biti yapmasan resimlisinide koyarım
S
SaSuKe OP ⭐ 19y
#4
1. Rumata Loaderkulanacan
2.si parmağı alta aç ve sonra loadere aç açınca onune bi sürü şey gelır isrobot...yazan yerin yanındaki kutuyu işaretle starta bas biti yapmasan resimlisinide koyarım

Ya
1.si zaten rumato loader kullanıyom
2.si senin dediklerini yapıyom ama homeye basınca yine hiç bişe çıkmıyo
T
TheCombo ⭐ 19y
#5
1. Rumata Loaderkulanacan
2.si parmağı alta aç ve sonra loadere aç açınca onune bi sürü şey gelır isrobot...yazan yerin yanındaki kutuyu işaretle starta bas biti yapmasan resimlisinide koyarım

Ya
1.si zaten rumato loader kullanıyom
2.si senin dediklerini yapıyom ama homeye basınca yine hiç bişe çıkmıyo

Bazen bendede cıkmıyor şöyle yapıyorum 3 kere srobotan duz giriyorum sonra loaderdan girince oluyor

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: