uzun zamandır sro ya ara vermiştim şimdi tekrar girmek istiyorum ama kuramadım bile kendi sitesinde client cok yavas iniyor diye baska bi yerden bulup indirdim v1295 ama bi turlu pacth yapamadım hangısını ındırdıysem buna manuel pacth yapılmaz dıyor ne yapmalıyım
yardım beyler
· 3 Yanıt · 1.7K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
bu kadar uğraşacağına direk indirsen :)
cok yavas ınıyor hatta sro nun sıtesınden ınmıyor bıle sımdıde gamershellden v1.334 bldm ama gen olmuyor:D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap