Icerige atla
Extraloob

Yaptığım basit bir Masaüstü Resmi

· 8 Replies · 1.3K views
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#1
Güzel gibi oldu sizlerde paylaşayım dedim ^^

- Resim Silinmiş.
8 Replies
M
Mojito ⭐ 18y
#2
Hacım harikasın ama Fazla Basit olmuş dimi 😜 ama çok güzel
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#3
Hacım harikasın ama Fazla Basit olmuş dimi 😜 ama çok güzel


Benim görüşüm masaüstü resmi dediğin sade olacak gözü yormayacak zaten sadelikten yanayım her zaman sade olanı severim iki görüş birleşince ortaya bu cıktı ^^
M
Mojito ⭐ 18y
#4
Tabikide Hacım Ama ben Başlıkla ilgili demiştim ama Tabikide senin Zevkin
D
destiny ⭐ 18y
#5
Sadelik masaüstü için en iyisidir fakat çok güzel yapmışsın cidden tebrik ederim.
Q
Quattro ⭐ 19y
#6
Bu şehirde hep kış mevsimi yaşamır diye bir şiir vardı o aklıma geldi 1 an...
E
El Verano ⭐ 18y
#7
Masaustunde beyaz rengi tercih etmiyorum,lakin yinede genel olarak fena degil.
C
Calipto ⭐ 17y
#8
Hacım harikasın ama Fazla Basit olmuş dimi 😜 ama çok güzel


Benim görüşüm masaüstü resmi dediğin sade olacak gözü yormayacak zaten sadelikten yanayım her zaman sade olanı severim iki görüş birleşince ortaya bu cıktı ^^

+1905

HEr zaman, her yerde sadelikten yanayım. 😘

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: