Güzel gibi oldu sizlerde paylaşayım dedim ^^
- Resim Silinmiş.
Yaptığım basit bir Masaüstü Resmi
· 8 Replies · 1.3K views 0 reading
8 Replies
Hacım harikasın ama Fazla Basit olmuş dimi 😜 ama çok güzel
Hacım harikasın ama Fazla Basit olmuş dimi 😜 ama çok güzel
Benim görüşüm masaüstü resmi dediğin sade olacak gözü yormayacak zaten sadelikten yanayım her zaman sade olanı severim iki görüş birleşince ortaya bu cıktı ^^
Tabikide Hacım Ama ben Başlıkla ilgili demiştim ama Tabikide senin Zevkin
Sadelik masaüstü için en iyisidir fakat çok güzel yapmışsın cidden tebrik ederim.
Bu şehirde hep kış mevsimi yaşamır diye bir şiir vardı o aklıma geldi 1 an...
Masaustunde beyaz rengi tercih etmiyorum,lakin yinede genel olarak fena degil.
Hacım harikasın ama Fazla Basit olmuş dimi 😜 ama çok güzel
Benim görüşüm masaüstü resmi dediğin sade olacak gözü yormayacak zaten sadelikten yanayım her zaman sade olanı severim iki görüş birleşince ortaya bu cıktı ^^
+1905
HEr zaman, her yerde sadelikten yanayım. 😘
Log in to write a reply.
Log In