O
Old School
⭐ 19y
Bow rehberi alabilirmiyim^^
Bow rehberi alabilirmiyim^^
Bow rehberi alabilirmiyim^^
Cold-Force Bowman açtım bir tane.
Açmayı ve uplamayı düşündüğüm skiller
Cold 90 / imbue + fiziksel defans veren buff + SS
Force 90 / Attack Skills + Res + HeaL
Pancheon 90/ Strong Bow Series + Arrow Combo + Berserk Arrow(o seri) + ilk sıra (crit increase olan)
Light 30 / Koşma + Mag Buff + Parry Ratio skili
(Hepsinin passiveleri)
+ Garment
Nasıl bir char olur sence ? (diğer bow yapılandırmaları pek hoşuma gitmedi)
Coldun neresi ezik yav hiçbir mob yaklaşamıyor. arrow combo + strong bow ile dokunamıyorlar bile
Coldun neresi ezik yav hiçbir mob yaklaşamıyor. arrow combo + strong bow ile dokunamıyorlar bile
güldürme beni lütfen
cold olurken hiçbi kazancın yok canavar keserken birazcık can potu kar ı dışında 😆 ama magical defans ve parry ratio açığını kapayamıyorsun. PvP de ezik bir çar olup çıkıyorsun.
arrow combo kasarken açılmıcak bir skilldir kasarken strong bow explosion arrow ve antidevil series açılır sıfır gap kasılır fire imbue de açılır 89 da skiller 9 lvl geri alınır farm yapılır . STR bir çara ((blader dışında)) fire dışında imbue açılmaz
Coldun neresi ezik yav hiçbir mob yaklaşamıyor. arrow combo + strong bow ile dokunamıyorlar bile
güldürme beni lütfen
cold olurken hiçbi kazancın yok canavar keserken birazcık can potu kar ı dışında 😆 ama magical defans ve parry ratio açığını kapayamıyorsun. PvP de ezik bir çar olup çıkıyorsun.
arrow combo kasarken açılmıcak bir skilldir kasarken strong bow explosion arrow ve antidevil series açılır sıfır gap kasılır fire imbue de açılır 89 da skiller 9 lvl geri alınır farm yapılır . STR bir çara ((blader dışında)) fire dışında imbue açılmaz
Force ile karşı tarafın damageini +defansını kırdıktan sonra gerisi gelir..
Arrow Combo ile fire açsaydım 5 para etmezdi. Cold ile donma/yavaşlatma hemen tutuyor. buda kolay kolay yatmamamı sağlıyor.(lag da falan işe yarıyor )
blade'e fire dışında bir imbue açmak mı ? çin işkencesimi bu ? 😆
Pvp de beni tek yanına Cleric açan eular ve glavierler zorlayacak...
(bu arada gülmek iyidir 😆 )
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap