Icerige atla
Extraloob

Yapıcağım Kavga.

· 77 Yanıt · 6.1K görüntüleme · Sayfa 4 / 4
Yanıtlar
K
Kup ⭐ 18y
#61
Mertcim geleyim hemen yanına.

1.86 boy, 78 kg 😆
D
destiny ⭐ 18y
#62
Nerdesin söyle geliyim yakınsa
6
#63
Abi yol parasını karşıla atlayalım Çağıl'la nasılsa okulda yok dağıtırız. 1.80 boy 90 kilo
S
SatanicTurtle OP ⭐ 17y
#64
Kavga salı günü arkadaşlar gittikçe büyüyo olay bakıcaz 😆
S
SatanicTurtle OP ⭐ 17y
#65
elemanı 3 yldır görmğyorum diyorsun ve adamın boyunu hatta kilosunu bile biliyorsun 🤔

O da bir başka konu. xDD
Bir bahanesi vardır elbet onun için. 😁


Bu konuya gelirsek o çocugu tanıyanlar var . 🙄
S
Still Life ⭐ 17y
#66
Satanic hocam sopa alın yanınıza ^^ yere düşerse adam sopa ile döversin
K
Kup ⭐ 18y
#67
Satanic hocam sopa alın yanınıza ^^ yere düşerse adam sopa ile döversin


Sopa güzel değil çok hasar verir, biber gazı iyidir 😆
S
Still Life ⭐ 17y
#68
Satanic hocam sopa alın yanınıza ^^ yere düşerse adam sopa ile döversin


Sopa güzel değil çok hasar verir, biber gazı iyidir 😆

Sokak kavgalarında önemli olan hasar vermek 😈 😁
K
Kup ⭐ 18y
#69
Sokak kavgalarında önemli olan hasar vermek 😈 😁


Benim için hasar vermek değil, rezil etmek önemlidir 😎
S
Still Life ⭐ 17y
#70
Hasarı aldıktan sonra rezil olacakdır direk 😎
6
#71
Rezil etmek istiyorsan; küçük bir kabın içine şey yap. Sonra adamın suratına fırlat...
S
SatanicTurtle OP ⭐ 17y
#72
Rezil etmek istiyorsan; küçük bir kabın içine şey yap. Sonra adamın suratına fırlat...


Konu iyice sapıtıyo 🙄

Salı günü yazıcam neticeleri ☕
A
Agilla ⭐ 18y
#73
dostum En güzeli bir adet kızılcık sopası yaptırıcaksın adama çata çuta giriceksin

ps:adamla bi selamlaş selamlaşırken kafa at yere yıg kaç xD
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#74
Rezil etmek istiyorsan; küçük bir kabın içine şey yap. Sonra adamın suratına fırlat...


Konu iyice sapıtıyo 🙄

Salı günü yazıcam neticeleri ☕

Güzel kardeşim yanlış anlama da sapıtmış zaten başından konu ^^
Neyse Allah yardımcın olsun ne diyeyim
[ek #12654]
6
#75
Rezil etmek istiyorsan; küçük bir kabın içine şey yap. Sonra adamın suratına fırlat...


Konu iyice sapıtıyo 🙄

Salı günü yazıcam neticeleri ☕



Dayak yersen gelme. xD
Q
Quater ⭐ 18y
#76
okul cıkısı sınıfta cocukla kavga edıyorum sonucta kucuk cocuk deılsınız ağlayıp evinize gitmiyosun ben yumruk atıyorum o cırmalıyo nereey kadar surcek yaklasık 15 dk kavga ettıkten sonra ıkımızde yorulduk nerye kadar surcek en ıyısı konus yada gozune patlat yere dustuğu anda tekmele zaten ayırırlar mahhallede gecenler 😄
K
Kup ⭐ 18y
#77
-

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: