Icerige atla
Extraloob

Yan ÇAR Günlüğü

· 10 Yanıt · 2.8K görüntüleme
E
#1
Bugün 10 TL karşılığında aldığım bronz 2 hesabı kasmaya başladım . Kendi hesabımı weste geçirmeyi düşündüğümden TR içinde takılabileceğim bi hesap olsun istedim.

Maç 1 :
Spoiler
Kolay maçtı . Lane de üstünlüğü kolay sağladık zaten fightlarda önüne gelene dalıyorlar sizi pek elleyen olmuyor.



Maç 2 :
Spoiler
İlk maç gibi buda kolaydı oyun TDM modunda dönüyor genelde her saniye fight yapılıyor.


Maç 3 :
Spoiler
Kesinlikle en zor maçtı. İlk 10 dakikada internette çıkan sorun yüzünden pek iyi başlayamadım . Fightlarda ise talon atlayabilirse zaten garanti ölüyorum jax ise baya bir zorluyordu zor maçtı.


Maç 4 :
Spoiler
Karşıdaki rammus afk kaldı kolay maçtı.


Maç 5 :
Spoiler
Lanede öne geçmek için çok saçma işler yapınca pek güzel başlayamadım. Zor değildi.


Maç 6 :
Spoiler
Farmım yüzünden bu maçın resmini atmamayı düşünüyordum ama seri penceresi kapadı neyseki 🤣 . İlk kanı versemde sonradan toparladık kolay maçtı.


Maç 7 :
Spoiler
Takım iyiydi kolayca kazandık.
10 Yanıt
R
RoqA ⭐ 17y
#2
😞
Advance
Advance ⭐ 18y
#3
C
Crusade ⭐ 18y
#4
@Wax Whine yide al da o da bronzdan kurtulsun Alper adam silver olsun s5ten önce 😄
E
#5
Nick atın olum yada ekleyin beni. Nick : ZzZouz
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#7
kanka beni de taşıyabilecenmi
.NET
.NET ⭐ 19y
#8
Bu mesaj Crusade rumuzlu uyeden alinti yapildi
@Wax Whine yide al da o da bronzdan kurtulsun Alper adam silver olsun s5ten önce :D

hahdsfsdfgasd ben mümkün değil çıkamam bronzdan 😄
[F New]Solo Gitarist
E
#9
Bu mesaj Wax Whine rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Crusade rumuzlu uyeden alinti yapildi
@Wax Whine yide al da o da bronzdan kurtulsun Alper adam silver olsun s5ten önce :D

hahdsfsdfgasd ben mümkün değil çıkamam bronzdan :D

Nickin nedir gardaş ?
R
RoqA ⭐ 17y
#10
alper beni taşır mısın

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: