Icerige atla
Extraloob

ya nediyo bu adamya 1 haftadır

· 7 Replies · 1.1K views
G
global22 OP ⭐ 18y
#1
arkadaslar 1 haftadır bi 100 lvl almıs basını gidiyo aslı nedir bunun gelcekmi gerçekden
7 Replies
D
Dwomalath ⭐ 18y
#2
yalan 😊
G
global22 OP ⭐ 18y
#3
e niye ısrarla bu adam konu açıyo 😄
G
global22 OP ⭐ 18y
#4
.
N
Nebula ⭐ 19y
#5
Noktayı ben koyayım....
100 lvl gelene kadar gelmeyecek.Kaçıncı konu bu sıkıldım artık Aktif başlıkta bunlara bakmaktan yeter aertık şuna bi son verin.
A
ayqan ⭐ 18y
#6
çıkınca görürüz ne acelemiz var 😊
G
goktulumm ⭐ 19y
#7
ben farmı bitirmeden gelmesinnn 👴

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: