Blizzard'ın yeni MMO'su yolda zaten, adı Titan olacak diye dedikodular dönüyor. O da bir 10 yıl gider heralde :)
WoW' dan kopan eski oyuncuların büyük çoğunluğu kesin başlarlar, araya yeni oyuncular da gelir ☕
Ama bana kalırsa WoW' un en büyük rakibi TERA ^^ eu sunucusu umarım ben ünideyken açılır pray:
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !