Icerige atla
Extraloob

Wizard(içeri)

· 25 Yanıt · 3.9K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#21
Kesinlikle Harb Olmalı...NOISE İle Kasıldıgın Canavarlar Sana Dalamıyor...Hızlı Kasılıorsun Ve Yatmıorsun Daha Ne İster Bi Wizard ?
M
merto.s ⭐ 19y
#22
Cok Saolun Bende Mage Actım sızlerın yazılarını okuyunca bende clerıc yapacam yan sıkılerı saolun 😄 🤘 🤘 🤘

Silkroad da Maage Die Bi Çar Çeşiti Yoktur 😉
S
SokRateSs ⭐ 18y
#23
uniquE' Sevio İsen HeleKİ Lord VEya Shaitan KESEcem diOsan KeSnLkle Bard 😉 CLeriC hva SEni 45 Saniye KORR ....
M
mrtcnt ⭐ 18y
#24
cleric derim ben
farmlı git clericle wizardın aynı seviyde olsun (çou kişi yapamıo) ve lightarmor giy
lightarmor giyince oldukça sağlam olursun recovery divisionu saymıyorum bile healing orbit pvpde daha güçlü olabilirsin heaven glare i aç düşmana vercek bi statün daha olsun cleric olup lightarmor giyersen pvpde üstünlük sağlamakla beraber botta da rahat edersin

tabi robe atağını artırır uniqler için işe yarayablir
oldukça masraflı olr ama iki set yapmak en iisi olr

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: