Wizard en kolay kasılan chardır.Bakın benden size bi taktik.Eğer bottaysanız bot zaten otomatik pot basar siz pot yerine skill bara vigor koyun T ile %40a ayarlayın.Bu sayede bot oto vigor basar.Hele clericseniz ve LA giyiyorsanız hiçte kolay yatmssınız 😉
Wizard Kasmak Sorun Değil
· 25 Replies · 4.3K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Evet çok rahat kasıyor .
Ama wizard kasarken bence 3 4 lvl altına bırakmak daha avantajlı ve seri kasar.
Ama wizard kasarken bence 3 4 lvl altına bırakmak daha avantajlı ve seri kasar.
çok küçümsediniz yw oyunun damage kralı böyle aşağılanırmı :D:D
L
LoveForLife
⭐ 18y
72 level black eaglede kasıyorum silkle alınan item yok fakat 5.2 hp var rahat rahat kasıyorum pvplerde alayından kim tek yiyor onuda anlamadım pvp dediğiniz 3 el yaparsınız basarsınız recoverynizi basarsınız blessinizi kapışırsınız wind charge çakarsınız teleport ile biraz uzağa gidip group recovery ile hpnizi tekrar doldurup atack yaparsınız memnunum gene olsa gene açarım.
yani pvp için her seferinde 2-3dk bless spell bekliyorsun? Enteresan 🤔
sadece wizardlar deil nukerlerde bekliyor.Wizardlar bless siz nuker ler snow suz bir hiç onun için Str4ever
Kolayca yatabilen charlardan ama gerçekten bless recovery fln wizardı kurtarır 😜
Log in to write a reply.
Log In