Icerige atla
Extraloob

Wizard - Cleric

· 97 Replies · 40K views Pinned · Page 2 / 5
Replies
C
canyilmaz ⭐ 17y
#21
kral yapılandırma wizard-cleric paylaşım için teşekkürler
A
alper2633 ⭐ 17y
#22
saol yha super 😄
I
#23
ben 36 Lvl Wizardım ve canım çok az
kendime extra str verecek skill hangisi ?

Kendine Extra Hp Veremezsin Fakat Eğer Yan Skill Olarak Cleric Kullanıyorsan Recovery Division ve Serisini Kullanarak Ölmeni Engelliyebilirsin 😉
B
Black Rain ⭐ 19y
#24
ben 36 Lvl Wizardım ve canım çok az
kendime extra str verecek skill hangisi ?

Kendine Extra Hp Veremezsin Fakat Eğer Yan Skill Olarak Cleric Kullanıyorsan Recovery Division ve Serisini Kullanarak Ölmeni Engelliyebilirsin 😉

+1
+ Receovery Divison u 40 levelde açabilirsin. O levele kadar sıkmak zorundasın kendini ^^
I
#25
ben 36 Lvl Wizardım ve canım çok az
kendime extra str verecek skill hangisi ?

Kendine Extra Hp Veremezsin Fakat Eğer Yan Skill Olarak Cleric Kullanıyorsan Recovery Division ve Serisini Kullanarak Ölmeni Engelliyebilirsin 😉

+1
+ Receovery Divison u 40 levelde açabilirsin. O levele kadar sıkmak zorundasın kendini ^^

Eğer Bardsan Allah Kurtarsın Diorum ^^
C
Chaos61 ⭐ 17y
#26
şahsen ben beğendim ve uygulamalı olarak da yapacagım umarım süper bir çar olacak Ty
A
ally_60 ⭐ 18y
#27
merhaba aga güzel olmuş emeğine sağlık ama bi sorum olcak
cleric skilleri arasında passive str ve int veren skiller var çarımı light armor giydirsem str ve int verirmi ? cvp bekliyorum
R
RHODOK ⭐ 18y
#28
fear ndn kapalı anlamadım bi de boş yere sp israfı clericteki en alt skilleri açmak kendine basmadıktan sonra hiçbir yararı yok 😞
B
broxni ⭐ 19y
#29
cok teşekkürler
M
montex ⭐ 17y
#30
kardeş bu rezi flan isteqe baqlı yapmasaydın daha ii oLuRDu ama Yinede qüsel TbRkLer...:D
C
Crickety ⭐ 17y
#31
bnm 49 wiz Cleric Charım var 220 k spli skiller 49 a max bana o 220 k kaç lwl e kadar Yeter Sizce
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#32
65-70e kadar en fazla 😉
C
Cynosure ⭐ 19y
#33
wizard charları beğeniyorum bi wizard kasmak istemişimdir 😄
N
Nescafe ⭐ 17y
#34
Wuhu ben bunla GNGWC ye girsem birinci olurum vallahi süper ellerine saglık 😘
U
#35
Eline sağlık fakat ne yazıkki beğenmedim, neden derseniz 2 resim katıpda alın bu yapılandırmadır mantığı ters geldi bana, oyuna yeni başlamış birisi skilleri tanımazken neyin ne olduğunu bilmezken, anlatımsız direkt alın bu skilleri açın mantığı acemilere karşı hiç yardımı olmayan bir konu üslubunu taşıyor, skilleri tanıyan bilen, oyunu bilenler ise zaten skilleri tanıdığı için sorun yok, oyunu bilen bu resimlere bakar ve çok çok haa bu skilide açayım yada benim yapılandırmam daha iyi diyebilir.
bunun yerine ne nedir clerik ne iş yapar wizard ne iş yapar şu skili açarsanız bu şekilde yardımı dokunur tarzında bir anlatım olsaydı çok daha ii olurdu, bu şekilde bir anlatım kusura bakmayın amma biraz işten arazi olma hissi uyandırdı bende.
Geniş anlatımlı yapılandırma yayınlamanız dileğimle.

Kesinlikle haklısın.
M
#36
Teşekkürler aynen böle yapcam
Z
zafer077 ⭐ 18y
#37
=) güzel konu.

bence tartışmaya gerek yok.
T
THEAPO ⭐ 17y
#38
eline saglık gz +rep
S
samed12345 ⭐ 17y
#39
cok tesekkurler .
R
Resta ⭐ 17y
#40
şimdi wşzard skillerini ve aşağıda sorduum soruları sorduğum kişiler beni yanıltıodu galiba.Yani ben sro wizardda hangi skilleri açmam gerekio ve lvlimle skiller arasında 9 fark mı olması lazım ben bunun cevabını arıyorum yani.Ve bi de sp farm yapıcakmıyım yapıcaksam ne zaman bozmalıyım.Cevaplarsanız çok sevinirim.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: