Icerige atla
Extraloob

Win 7 boot olmuyor

· 15 Yanıt · 1.6K görüntüleme
D
die4ever OP ⭐ 18y
#1
Bugun Full Win 7 yi kurmaya çalışıyorum ancak Bir türlü Boot yapamıyorum birde Dual boot yapmak istiyorum yani Hem Xp Hemde Win7 kullanmak istiyorum. Ancak ilgilenen çıkmadı şu ana kadar yardımlarınızı bekliyorum. Çift işletim sistemi kullanmak istiyorum.

Kullanılmaz İse

ASUS M4N78 SE
4 Gb Kingstone Ram
AMD Athlon II X2 240 işlemci
ATI Radeon Sapphire HD 4850 Ekran Kartı
500 GB HDD SEAGATE

Chipset

NVIDIA NFORCE 720D
Realtek HD Audio

Driverleri Çıktıysa Direk xp üstüne kurmak istiyorum. Ancak Boot Olmuyor DVD ye çektim yeniden başlatdan sonra Boot olmuyor
15 Yanıt
V
volkanka ⭐ 17y
#2
İso yu kalıp halinde mi yazdırdın yoksa veri yazar gibi mi yazdın ne yaptın???
D
die4ever OP ⭐ 18y
#3
iso zaten bi garip di deamon tool ile açtım bi güzel ardından içindekileri çıkarttım sonrada yazdırdım yanlışmı yaptım başka türlü çektigimdede UDF hatası veriyor
K
Kyrojen ⭐ 18y
#4
Bios a gir ordan advanced bıos features'e gir first boot device'ye gir cd room yap.
D
die4ever OP ⭐ 18y
#5
yaptıgım dvd çekimi dogruysa boot yapıcam ancak yanlış gibi volkan arkadaşımızın dedine göre kanımca yanlış yapmışım deamonla açıp içindekini çektim normal isro dosyası çekilmiyor nedense 😊
V
volkanka ⭐ 17y
#6
iso zaten bi garip di deamon tool ile açtım bi güzel ardından içindekileri çıkarttım sonrada yazdırdım yanlışmı yaptım başka türlü çektigimdede UDF hatası veriyor



Yanlış yapmışsın tabi.
Şimdi iso dosyan duruyordur inş.
Silmemişsindir umarım.
Yapacağın şey iso yu nero da kalıp dosyası olarak yazdırman.
Eğer nero yüklü ise zaten sen iso dosyasını iki kere tıkladığında direkt olarak kalıp yazdırma seçeneğini sunuyor sana ama çıkmıyor olabilir.

Nero da kalıp olarak yazdır ı seç ve dosyayı bul...
Sonra en yavaş hızda yazdır. 🍺
D
die4ever OP ⭐ 18y
#7
nero burning rom u açtım ordan aç komutunile isoyu seçtim ve ardından dvd yi takıp çekiyorum oldu sanırım udf hatasız güzel bir şekilde çekiyorum. 4x de çektiriyorum umarım olmuştur boot olmaz ise ne yapmalıyım ana kartım ASUS M4N78 SE yukarda yazdıgım bileşenlerin inş win 7 ye uygun driveri çıkmıştır.
K
Kyrojen ⭐ 18y
#8
nero burning rom u açtım ordan aç komutunile isoyu seçtim ve ardından dvd yi takıp çekiyorum oldu sanırım udf hatasız güzel bir şekilde çekiyorum. 4x de çektiriyorum umarım olmuştur boot olmaz ise ne yapmalıyım ana kartım ASUS M4N78 SE yukarda yazdıgım bileşenlerin inş win 7 ye uygun driveri çıkmıştır.


Dedigimi yap.

Bios a gir ordan advanced bıos features'e gir first boot device'ye gir cd room yap.
V
volkanka ⭐ 17y
#9
Win7 her şekilde tanıyor sen merak etme.
Fakat dediğim gibi veri diski yaratı seçtiysen gene boot etmez.
Nero nun bu son ki sürümlerinde biraz kalıp yazdırmak zor oluyor.
En iyisi olmazsa sen iso writer ı google dan indir ve kolayca bir şekilde yazdır...
D
die4ever OP ⭐ 18y
#10
nero burningrom girip açdan ısoyu direk yazdırıyorum veridiski vs vs karışmıyor sanırım olur inş
D
die4ever OP ⭐ 18y
#11
oldu gibi ancak xp üstünemi kurcak yoksa format mı atıcak ona göre dosyaları yedeklemek istiyorum
V
volkanka ⭐ 17y
#12
oldu gibi ancak xp üstünemi kurcak yoksa format mı atıcak ona göre dosyaları yedeklemek istiyorum


Xp nin kurulu olduğu bölmeyi biçimlendirirsin sonrada biçimlendirdiğin kısıma yüklersin win7 yi.
Hdd yi kaça ayırdın?
2 yada daha fazlaysa istediğin yeri biçimlendir ve kur...
Yedeklerinide diğer kısımlara al 😉
D
die4ever OP ⭐ 18y
#13
C ve D şeklinde 2 sürücü var kurucam inş ama korkularım var azda olsa aktivasyon sorunu olucak crack olur inş yoksa 90 gün sonra benim için kötü olur
V
volkanka ⭐ 17y
#14
Olur olur.
Crack işi kolay 😜
D
die4ever OP ⭐ 18y
#15
yardım edersin bana umarım volkan.ka arkadaşım 😊 hemen kurucam asus driverleride çıkartmış atide tamam sorun yok gibi geliyorum win 7 ile 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: