East serverindeki gerizekalı oyunculardan bıktığım için weste geçmeye karar verdim.Free transferi olan varsa beklemeden geçmesini tavsiye ederim.
West'e geçiyorum
· 1 Replies · 2.2K views 0 reading
Log in to write a reply.
Log InLog in to write a reply.
Log In