Icerige atla
Extraloob

warrior/warlock

· 3 Yanıt · 1.8K görüntüleme
M
Mateso OP ⭐ 18y
#1
arkadaşlar 110 FF warrior/warlock charım var char teke tekde iyi işe yarıyor fakat cleric yan master olan rakiplerde bi avatnajı yok extra stundan başka fakat çinli charları yatırmak çocuk oyuncağı oluyor warrior/clericler çinli str charları kesmede epey zorlanıyorlar birde Ksro oynayan arkadaşlar varsa ya da bilgisi olan varsa galiba legend 10 ile Ksro da pwp de holly spellin bi özelliği kalmıcaktı diye bir haber okumuştum bu doğrumu doğru ise isroya gelmesinimi beklemek lazım
bu charı cleric mi yapsam diye düşünüyorum sizlerin düşüncesini almak istiyorum
3 Yanıt
B
BaZinGa ⭐ 18y
#2
Warlock olduğuna göre büyük ihtimalle 1H kullanıyorsundur.Debuff olmayınca 1H'ın yapabileceği hiçbirşey yok sanırım aklında alternatif bir çözümü olan varsa paylaşsın bizde öğrenelim
M
Mateso OP ⭐ 18y
#3
charı cleric e çevirdim daha iyi güzel oldu

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: