Warior Actim 2hand Sword > Heavy Armor > Full STR
arkadaşlar yan sikil olarak bard actım 80de sizce ne giyindirsem robe? heavy armor?light armor mu giyindirsem en iyi hangisi olur bu charaa
Warrior yardım
· 7 Yanıt · 1.7K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
Kesnilikle Heavy Armor,cok kaliteli ve sık bir armor,ayrıca cogu intciyi mana skini acarak yenebilirsin.
arkadaşdım o mana sikilinin adıne:D sölermessin açayım onu santam
imkanın varsa hem light hem heavy set yap.Heavy sette intlerden büyük dmg alıyorsun ama str lerde cok basarılı olursun mana ve iron skillde zaten fazla bir zarar almıyorsun bittigi zaman zorlanırsın.
40 ve 60 da acılan(benim bildigim) skin skilleri.Defansa muthis katkı yapar,3-4 kişi zor yatırır.
de bu mana ve iron sikili göstere bilirmisinizz tam bilmiyomda uzun kılış sikilerini
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap