Icerige atla
Extraloob

Warrior yardım

· 7 Yanıt · 1.7K görüntüleme
E
EFENDYY OP ⭐ 19y
#1
Warior Actim 2hand Sword > Heavy Armor > Full STR
arkadaşlar yan sikil olarak bard actım 80de sizce ne giyindirsem robe? heavy armor?light armor mu giyindirsem en iyi hangisi olur bu charaa
7 Yanıt
T
Torquel ⭐ 19y
#2
Kesnilikle Heavy Armor,cok kaliteli ve sık bir armor,ayrıca cogu intciyi mana skini acarak yenebilirsin.
E
EFENDYY OP ⭐ 19y
#3
arkadaşdım o mana sikilinin adıne:D sölermessin açayım onu santam
M
Mighty ⭐ 19y
#4
imkanın varsa hem light hem heavy set yap.Heavy sette intlerden büyük dmg alıyorsun ama str lerde cok basarılı olursun mana ve iron skillde zaten fazla bir zarar almıyorsun bittigi zaman zorlanırsın.
T
Torquel ⭐ 19y
#5
40 ve 60 da acılan(benim bildigim) skin skilleri.Defansa muthis katkı yapar,3-4 kişi zor yatırır.
E
EFENDYY OP ⭐ 19y
#6
de bu mana ve iron sikili göstere bilirmisinizz tam bilmiyomda uzun kılış sikilerini

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: