Icerige atla
Extraloob

WARRIOR HAKKINDA...

· 2 Yanıt · 1.5K görüntüleme
J
jacktit OP ⭐ 17y
#1
Arkadaşlar one handed sword kasıyorum yan skil olarak clerıc açtım fiziksel defansım çok iyi fakat magıc defans biraz düşük Serverda bazı lıght armor giyen warrıorlar görüyorum.Siz ne düşünüyorsunuz lıght armor mu giyeyim yoksa heavy armora devam mı?
2 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
heavy tercihimdir.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: