maliyeti ucuzluğu bakımından seti nova heavy armor yapsam sıkıntı çekermiyim.
charın elinde nova 2h mevcut. ne diyorsunuz uzun uzun yorumları bekliyorum
warrior 2h l.armor heavy armor YARDIM
· 4 Replies · 3.1K views 0 reading
4 Replies
up
Bence maliyete bakma benimde 103 warriorum war l.a ve çok memnunum bence l.a en iyisi.
Bro maliyetten kaçarak wizard'lara açarsın kendini.Onlar nova set dinlemezler ^^
Log in to write a reply.
Log In