Icerige atla
Extraloob

warrior 2h l.armor heavy armor YARDIM

· 4 Replies · 3.1K views
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#1
maliyeti ucuzluğu bakımından seti nova heavy armor yapsam sıkıntı çekermiyim.

charın elinde nova 2h mevcut. ne diyorsunuz uzun uzun yorumları bekliyorum
4 Replies
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#2
up
S
Skoban ⭐ 17y
#3
Bence maliyete bakma benimde 103 warriorum war l.a ve çok memnunum bence l.a en iyisi.
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#4
Bro maliyetten kaçarak wizard'lara açarsın kendini.Onlar nova set dinlemezler ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: