Icerige atla
Extraloob

Visual Studio 2005 [Oyun]

· 31 Replies · 5.3K views · Page 2 / 2
Replies
A
Adith OP ⭐ 18y
#21
sorun değil bro ben bulacam onlara oyun ^^.

ps : bekleyin biraz araştırıp geleyim.

Hic acelesi yok 😜 şu oyun işi olsun yeter. Ne ögretmenmiş yahu 😁
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#24
bende biliyorum sadece link var ^^
A
Adith OP ⭐ 18y
#25
bende biliyorum sadece link var ^^

😁 😁 Tamam yarin deniyim bakalim.
p.s:Sende bişiler yapamazmısın 🙏
A
Adith OP ⭐ 18y
#26
Hala oyun yazabilen yok 😁 Bu ödevi yapamicaz anlaşılan xD
U
Unforgiven ⭐ 17y
#27
bir tane oyun hatırlıyordum textboxlar yarışıyordu 😈
A
Adith OP ⭐ 18y
#28
bir tane oyun hatırlıyordum textboxlar yarışıyordu 😈

Pc'nde varsa veya kolay ise tekrar yaparak kodlariyla birlikte uploadlayablirmisin. 😘
U
Unforgiven ⭐ 17y
#29
1satır kodunu bile hatırlamıyorum^^
A
Adith OP ⭐ 18y
#30
1satır kodunu bile hatırlamıyorum^^

Ouf 😁 Bu kötü oldu 😈 Neyse umarim oyun yapip kodlariyla uplayan bi programci cikar 🍺
A
Adith OP ⭐ 18y
#31
1satır kodunu bile hatırlamıyorum^^

Visual Studio 2008de olur tamam 😆

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: