Icerige atla
Extraloob

Veeee Sonundaaaaaa :))))

· 16 Yanıt · 1.5K görüntüleme
L
Live2KiII OP ⭐ 16y
#1
Çok ugraştım ama sonunda Ölüm makinesi Hazır 😄


16 Yanıt
K
Kunt34 ⭐ 16y
#2
usta bendede bi sword war nasıl basacam die düşünüyorum +7 e nasıl bastin ne kadar para harcadın kaç kere yaktın +5 bendeki +6 ı deneyecem nasıl basayım sence ???
A
#3
tebrikler kardeş adv yi daya 9 a kadar gider ^^
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
owww bu da benden nova glavie +7 no ae. yeahhhhh ^^
G
#5
Gratz
L
Live2KiII OP ⭐ 16y
#6
;Tşkler yorumlar için ,
4 kez yaktım 7 de , sonra 7 oldu 😊
Sıra nova seti 7 yapmakta ^^
K
Kunt34 ⭐ 16y
#7
;Tşkler yorumlar için ,
4 kez yaktım 7 de , sonra 7 oldu 😊
Sıra nova seti 7 yapmakta ^^


ben düşünüyorum +5 de astral bassam +6 a basarken yansa +4 olcak parada yanacak sen +7 de 4 sefer yaktım diosunki +6 a 4 sefer basmişsin nasıl bastin 😊
L
Live2KiII OP ⭐ 16y
#8
Şans işi yaw taktigi yok bence , bodoslama bastım anlayacagın 😄
K
Kunt34 ⭐ 16y
#9
Şans işi yaw taktigi yok bence , bodoslama bastım anlayacagın :D


usta upg i kabul etmiyor 😊 bazen inat ediyor +4 e geçmio +4 e geçse lucky basıyorm +5 e küçüçük bi ihtimal ile geçiyor +6 denemedim sanırsam aynı hüzün olcak hani taktik meselesi deyilde bence ufakta olsa bi püf noktası wardır. adamlar +10 +12 hatta +15 basan war bunada +0 dan direk basa bas +15 yaptım diemezsinya bi püf noktası olcak bu işin 😊
L
Live2KiII OP ⭐ 16y
#10
Bende +10 bastım 2 defa , Ama dedigim gibi taktik yok bildigim kadarıyla . sadece 6 dan sonrakilerde biraz beklemek lazım , 1-2 hafta , Ayrıca steady de kullanıyorum 6 dan sonra
K
Kunt34 ⭐ 16y
#11
Bende +10 bastım 2 defa , Ama dedigim gibi taktik yok bildigim kadarıyla . sadece 6 dan sonrakilerde biraz beklemek lazım , 1-2 hafta , Ayrıca steady de kullanıyorum 6 dan sonra


insan işi deyil bu +10 a avd. elixirsiz basmak 😊 daha +6 a basamıyorum.
L
Live2KiII OP ⭐ 16y
#12
Eyv. teşekkür ederim 😊
C
Cynosure ⭐ 19y
#13
hayırlı olsun bakalım...
D
DragStar ⭐ 16y
#14
Tebrikler bro 110 da az kalmıs zaten 😄

PS:Fazla can yakma:D:D
L
Live2KiII OP ⭐ 16y
#15
Eyv tşk ettim yorumlar için 😄
110 FF oldugunda çok can yakacak . Bu Haliyle bile 2 charın elindeki nova silahı aldı 😄

Ps: Ben sevmedigim kişilerle genelde silahına pvp yapıyorum :))
W
Whisk ⭐ 16y
#16
Bencede adv ile +9'a git tank gibi olur char PwP King olur valla.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: