Seneye Flash Tv'de görmek istiyoruz. Evet. Lütfen.
Ve Vadi Artık ATV'de
· 24 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
@SnowFlake
😆
@mavii
(bkz. Uefa ve Şampiyonlar Ligi maçları yüzünden Vadi'nin yayınlanmaması)
😆
@mavii
(bkz. Uefa ve Şampiyonlar Ligi maçları yüzünden Vadi'nin yayınlanmaması)
Yeni sezonda showda görmek isterdim.. summer7:
Avrupa ve Şampiyonlar Ligi maçları dolayısı ile ATV ye geçmişler.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap