Icerige atla
Extraloob

Ve Vadi Artık ATV'de

· 24 Yanıt · 2.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
SnowFlake ⭐ 18y
#21
Seneye Flash Tv'de görmek istiyoruz. Evet. Lütfen.
W
Whisk OP ⭐ 16y
#22
@SnowFlake
😆

@mavii
(bkz. Uefa ve Şampiyonlar Ligi maçları yüzünden Vadi'nin yayınlanmaması)
C
Crisis ⭐ 19y
#23
Yeni sezonda showda görmek isterdim.. summer7:
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#24
Avrupa ve Şampiyonlar Ligi maçları dolayısı ile ATV ye geçmişler.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: