Icerige atla
Extraloob

Uzun süredir kesilmeyn Medusa, +8 stafım, Nova Shiled :)

· 22 Yanıt · 2.3K görüntüleme
22 Yanıt
P
PhaetoN ⭐ 18y
#2
tebrikler
X
X-MasTer OP ⭐ 19y
#3
eyw 😄
*
#4
arkadaşlar bu XMASTER dolandırıcının tekıdır yüzyüze 100 lewel bow almıştım email korumalı adı khulan_mgl 4 gun geçti Charı heackledi SEni bulacam olmmmm şirinevlerı arıoz .
*
#5
sana werdıgım 400 lira haram olsun Bogazından qelsın
*
#6
utanlan *** hanı sen iyi biriydin CAFEDe yanyana oturdummu Söledıgın mail bilgisi degıstıtmr bıle yanlışmış SERFSız.bana yanlış şeyler yaptırdın 4 gun gectı charı qeri aldın *** Senı bulacasssssss.:@
*
#7
Allah korkusu warsa Sende.. verirsin paramı:@
W
WallShout ⭐ 18y
#8
Beyler burası özel mevzularınız için kavga edebileceginiz chat sitesi deyil lütfen düzgün konuşun...
A
Addicted ⭐ 19y
#9
Kavgayı boşverinde Medusa 100 lwl olmus ? ? ? Yata yata lwl mi düştü acaba 😜 🤘 🤘
X
X-MasTer OP ⭐ 19y
#10
arkdaşım charını ben almadım
boşuna arama beni, adresimi verem geL ne derdin warsa çözelim.
X
X-MasTer OP ⭐ 19y
#11
aynen bi kestim medusayı 100 Lv düşdü 😊
E
EmmaW ⭐ 19y
#12
senin nicki eski hercules zamanlarında hatırlıyorum xmaster diye charın vardı sanırım bladermiydi neydi 😆
X
X-MasTer OP ⭐ 19y
#13
aynen 😄 çok char taks ettim ben ilk charım x_master:D
E
EmmaW ⭐ 19y
#14
benimde bower charım vardı ismini unuttum zaten ezik birşeydi 😆 guildimiz sanırım ya ay_yıldız dı yada baskomutan ama ay_yıldız olma ihtimali baya yüksek 😄
K
Kai ⭐ 18y
#15
Çok güzelmiş staff,güle güle kullan
X
X-MasTer OP ⭐ 19y
#16
yEAH ikiside aynı guild üyelerinden oluşuyodu 😄
E
EmmaW ⭐ 19y
#17
hatta sanırım youtubede senin çektiğin bir video vardı gw yaparken youtube girmiyor şuan girseydi bulurdum 😆
X
X-MasTer OP ⭐ 19y
#18
yeah _essiz_ ?? 😄 mi öle bişeydi 😄
E
EmmaW ⭐ 19y
#19
sanırım oydu 😆
X
X-MasTer OP ⭐ 19y
#20
tmm bende hatırladım 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: