kurbağa Mr. Green
Üstteki Üyeyi Görünce Akliniza Ne Geliyor?
· 432 Yanıt · 25K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 15 / 22
Yanıtlar
korku Mr. Green
sen şeriata gericilik diyosun daha şeriat ın ne olduğunu bilmiyosun salak salak konuşuyon benim şeriat dediğim ALLAH ın indirdiği Kur an dır önce bilgi edin sonra konuş dangalak Mad [ quote="ffearless"]şeriat gericiliktir detective
saygılı ol öyle bi özelliğin yoksa insan takliti yap....ALLAHA ve kur'ana senden daha bağlıyımdır..ALLAH la kul arasındadır herşey neyin ne olduğunu biliyorum ayrıca hatim yapmış biriyim..
şeriat gericiliktir,kara çarşaf ve kadınlara hak tanımamak gericiliktir..Atatürk'ü hatırlatırım tekke ve zaviyelerin kapatılması,halifeliğin kaldırılması,çarşaf yerine moder avrupa-i tarzda giyinmek vs vs..
ve bu kanunlar sayesinde irandan farkımız var kasınlar ve erkekler eşit özgür ve modern toplumuz..
ayrıca şeriat ALLAH'ın indirdiği kur'andır demişsin ama imzana ve avatarına kara çarşaflı resim koymuşsun söylediğinle görüntünün bi alakasını kuramadım...
Sayfalarca yazı yazabilirim buraya ama şu anki durumum gereği tartışmadan uzak durmam gerekiyor
+2008
şeriata dil uzatan admin olsa sallamam siz kendinizi ne sanıyonuz be yetkilimiş miş te bilmem nemiş hadi ordan şeriat gericilik diyor adam neden bahsettiğini bilmiyor önce gidip öğrenin şeriat neye deniyor sonra burda gelin erkek lik yapın kimlik müslüman ları sizi
ya yeter artık yaa forum oyunları bölümündesiniz farkındamısınız burası kavga yeri değil herşeydede kavga etmeyiverin yaa Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
müslümanlığın m sinden haberiniz yok ötüyonuz sen namaz kılmıyon mu seriata karşı olan arkadaş a sesleniyom namaz kılmıyosan zaten kaale alınmana gerek yok ama kılıyosan o kıldığın namaz karşı olduğun şeriatin bi parçası ama kime diyom bilgi edinin öle gelin buraya
R
RollsRoyce
⭐ 19y
müslümanlığın m sinden haberiniz yok ötüyonuz sen namaz kılmıyon mu seriata karşı olan arkadaş a sesleniyom namaz kılmıyosan zaten kaale alınmana gerek yok ama kılıyosan o kıldığın namaz karşı olduğun şeriatin bi parçası ama kime diyom bilgi edinin öle gelin buraya
ya kardeşim namaz kılıyosan bize kılmıyosun kendine kılıyosun zorla kimseye namaz kıldıramazsın fakat islamın ikinci şartı namaz kılmaktır Wink
isteyen kılar istemeyen kılmaz ona sözüm yok ta arkadaş şeriat gericiliktir yazmış ben şimdi ona dedim o ve onun gibilere ama söz anlayana anlatılır tabi kimseye zorla ibadet yapılmaz ama uymadığın bişiyede dil uzatmasın cahil cahil konuşmasın
R
RollsRoyce
⭐ 19y
isteyen kılar istemeyen kılmaz ona sözüm yok ta arkadaş şeriat gericiliktir yazmış ben şimdi ona dedim o ve onun gibilere ama söz anlayana anlatılır tabi kimseye zorla ibadet yapılmaz ama uymadığın bişiyede dil uzatmasın cahil cahil konuşmasın
bu konuda haklı olabılırsın ama böyle konusarak haksız duruma düebilirsin hollandada galiba fizik terabide namazda yapılan hareketlerin vücuda iyi geldiği soguk suyla alınan abdestin vücuda calısma istedini getirdigide bilimsel olarak acıklanmıstır bırak kardesım isteyen ibadetini yapsın istemeyen yapmasın insan gibir uyarırsın o kendi iradesine kalır yapım yapmaması
senin gibi insan gibi bi düşüncesini acıklasa amenna ama gericiliktir diyo şimdi sorsan osmanlıyı da sevmz ama neyse ölüm gelince herkez anlıcak zate neyin ne olduğunu -----son----
uzatmıcam iyi akşam lar
uzatmıcam iyi akşam lar
R
RollsRoyce
⭐ 19y
senin gibi insan gibi bi düşüncesini acıklasa amenna ama gericiliktir diyo şimdi sorsan osmanlıyı da sevmz ama neyse ölüm gelince herkez anlıcak zate neyin ne olduğunu -----son----
uzatmıcam iyi akşam lar
eyw kardesım her dogru her yerde söylenmez extraokk
Beyler forum oyunlarında bari Dinsel-Siyasal Tartışma yapmayın Exclamation
Ki arkadaş gericiliktir derken Şeriat Kurallarının "İran" Gibi ülkelerde Kullanıldığı şeklini kastetmiş anladığım kadarıyla extraokk
Ki arkadaş gericiliktir derken Şeriat Kurallarının "İran" Gibi ülkelerde Kullanıldığı şeklini kastetmiş anladığım kadarıyla extraokk
kimlik müslüman ları sizi
Kimsenin dini seni ilgilendirmez ve dini düşüncesi hakkında yorum yapamazsın. Ben hiç bir dine mensub değilim kimliğimde ise müslüman yazıyor nolmuş bir diyeceğin mi var?
saturnün başları aklıma geliyor ^^
bu nereli acaba die bi soru geliyor aklıma Mr. Green Mr. Green Mr. Green
forum oyununada dini siyasi işler karıştırıosunuz ya..Ayrıca jigsaw haklı kimsenin düşüncesi sizi ilgilendirmez
Arkadaslar Konuya dönelim |||
Aklıma p.server geldi Wink
Aklıma p.server geldi Wink
Class Cool
Class Cool
ya abi açıkça söylim senı gorunce aklıma hiç bişe gelmiyo Very Happy:D:D Twisted Evil
Gs
silk istediğim
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap