Hard Truck taki Bursa Otogar yaması Twisted Evil
Üstteki Üyeyi Görünce Akliniza Ne Geliyor?
· 432 Yanıt · 25K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 14 / 22
Yanıtlar
yazlık taki kurbağa sesleri ve besteleri
şeriat Evil or Very Mad
şeriat la bi problemin mi var :?!!!
şeriat gericiliktir detective
sen şeriata gericilik diyosun daha şeriat ın ne olduğunu bilmiyosun salak salak konuşuyon benim şeriat dediğim ALLAH ın indirdiği Kur an dır önce bilgi edin sonra konuş dangalak Mad [ quote="ffearless"]şeriat gericiliktir detective
sen şeriata gericilik diyosun daha şeriat ın ne olduğunu bilmiyosun salak salak konuşuyon benim şeriat dediğim ALLAH ın indirdiği Kur an dır önce bilgi edin sonra konuş dangalak Mad [ quote="ffearless"]şeriat gericiliktir detective
dangalak ha
seni görünce aklıma geleni söylesem BANlanırım Evil or Very Mad
sen şeriata gericilik diyosun daha şeriat ın ne olduğunu bilmiyosun salak salak konuşuyon benim şeriat dediğim ALLAH ın indirdiği Kur an dır önce bilgi edin sonra konuş dangalak Mad [ quote="ffearless"]şeriat gericiliktir detective
dangalak ha
seni görünce aklıma geleni söylesem BANlanırım Evil or Very Mad
lafı koymuşsun tebrik ediorm Wink
sen şeriata gericilik diyosun daha şeriat ın ne olduğunu bilmiyosun salak salak konuşuyon benim şeriat dediğim ALLAH ın indirdiği Kur an dır önce bilgi edin sonra konuş dangalak Mad [ quote="ffearless"]şeriat gericiliktir detective
Kimsin de yetkili bir kişiye kafa tutuyorsun? Biraz saygılı ol Allah ile o pis laflarını bir arada kullanmamanı tavsiye ederim.[Emir kipi değil]
sen şeriata gericilik diyosun daha şeriat ın ne olduğunu bilmiyosun salak salak konuşuyon benim şeriat dediğim ALLAH ın indirdiği Kur an dır önce bilgi edin sonra konuş dangalak Mad [ quote="ffearless"]şeriat gericiliktir detective
saygılı ol öyle bi özelliğin yoksa insan takliti yap....ALLAHA ve kur'ana senden daha bağlıyımdır..ALLAH la kul arasındadır herşey neyin ne olduğunu biliyorum ayrıca hatim yapmış biriyim..
şeriat gericiliktir,kara çarşaf ve kadınlara hak tanımamak gericiliktir..Atatürk'ü hatırlatırım tekke ve zaviyelerin kapatılması,halifeliğin kaldırılması,çarşaf yerine moder avrupa-i tarzda giyinmek vs vs..
ve bu kanunlar sayesinde irandan farkımız var kadınlar ve erkekler eşit özgür ve modern toplumuz..
ayrıca şeriat ALLAH'ın indirdiği kur'andır demişsin ama imzana ve avatarına kara çarşaflı resim koymuşsun söylediğinle görüntünün bi alakasını kuramadım...
Sayfalarca yazı yazabilirim buraya ama şu anki durumum gereği tartışmadan uzak durmam gerekiyor
sen şeriata gericilik diyosun daha şeriat ın ne olduğunu bilmiyosun salak salak konuşuyon benim şeriat dediğim ALLAH ın indirdiği Kur an dır önce bilgi edin sonra konuş dangalak Mad [ quote="ffearless"]şeriat gericiliktir detective
saygılı ol öyle bi özelliğin yoksa insan takliti yap....ALLAHA ve kur'ana senden daha bağlıyımdır..ALLAH la kul arasındadır herşey neyin ne olduğunu biliyorum ayrıca hatim yapmış biriyim..
şeriat gericiliktir,kara çarşaf ve kadınlara hak tanımamak gericiliktir..Atatürk'ü hatırlatırım tekke ve zaviyelerin kapatılması,halifeliğin kaldırılması,çarşaf yerine moder avrupa-i tarzda giyinmek vs vs..
ve bu kanunlar sayesinde irandan farkımız var kasınlar ve erkekler eşit özgür ve modern toplumuz..
ayrıca şeriat ALLAH'ın indirdiği kur'andır demişsin ama imzana ve avatarına kara çarşaflı resim koymuşsun söylediğinle görüntünün bi alakasını kuramadım...
Sayfalarca yazı yazabilirim buraya ama şu anki durumum gereği tartışmadan uzak durmam gerekiyor
+2008
yaşından dolayı şirinler aklıma geliyor Mr. Green
xx_susan_xx di heralde o aklıma geliyor
Sivilce kadar bir penis geliyor aklıma.
H
Heisenberg
⭐ 19y
Bundan önceki ''kız'' resmi içerikli avatarın aklıma geliyo Twisted Evil
İnsan
Görevimiz tehlike müziği
Kedi uzanamadığı çiğere pist dermiş diye bi atasözü vardı heralde Mr. Green
Sivilce kadar bir penis geliyor aklıma.
Kedi uzanamadığı çiğere pist dermiş diye bi atasözü vardı heralde Mr. Green
B
BlackLighT
⭐ 19y
ispanya geliyor Very Happy
matrix Laughing
yaşından dolayı şirinler aklıma geliyor Mr. Green
Abi beni arkadaşlarıma karşı çok pisiliçk rendice ettin Mr. Green şaka yapıyom yaw sn benim abimsin Wink üsttekini görünce aklıma Starliner Vip geliyor Twisted Evil
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap