1 Değerli Modumuz Olmazdı. . .
üstteki üye Bu Sitede Olmasaydi Nolurdu..
· 75 Yanıt · 5.3K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
1 Değerli Modumuz Olmazdı. . .
cnm kardeşimle tanışamazdık 🍺
1 Deneme mod daha az olurdu
bir tane fenerlee eksik olurdu 😜
benim goldbot a rabet fazla olmazdı 😉
Birde agbot bölümüne bakan kalmazdı 😉
Birde agbot bölümüne bakan kalmazdı 😉
L
last_knight
⭐ 19y
süper bi insan olmazdı
J
Journalist
⭐ 19y
bir old school üyesi eksik olurdu 😄
bir old school üyesi eksik olurdu 😄
ayın üyesi olmazdı
J
Jason Walker
⭐ 19y
Pek birşey olmazmıydı? :S
nerdeeeeeeeeeeeeee 😜
ben bir eşşeğim... 😎
bir hastalıklı siteden eksik olurdu.
J
Journalist
⭐ 19y
d.mod adaylarının başvurularına bakacak kimse olmazdı 😘 😄
H
HurRicanEmJ
⭐ 19y
bu yazıyı yazan biri olmazdi
beşiktaşLeelardan bir kişi eksik olurdu 😜
HurRicanEmJ'e yazardım.
Evanescence ve bu sitenin değerli modlarından biri eksilirdi.
Sagoculardan 1 kişi eksilirdi..
J
Jason Walker
⭐ 19y
Agbot bilgini kimse olmazdı. 😄
Clientless Tool ile tanışamazdım 😢 Çok değerli birisi aramızda olmazdı.. 🙏
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap