O cwp atmasaydı şuan buraya yazı yazıyor olmazdım .. Wink
üstteki üye Bu Sitede Olmasaydi Nolurdu..
· 75 Yanıt · 5.3K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
Yukardaki olmasa avatardaki adamı göremezdim
O Olmasa Yaw Ne Olacak Biri Gelir
Biri Gider
O olmasa Balikesir aklıma gelmezdi
Biri Gider
O olmasa Balikesir aklıma gelmezdi
yukardaki olmasaydı profilindeki animelerin şirinliğini göremesdim Cool
yukarıdaki olmasaydı suan buraya kmse cwp atmamıs olurdu ki bende biisi yazmmıs olurdum Wink
Yukardaki olmasaydı Pennywise 1 kişiye imza yapmaktan kurtulcaktı Cool
yukarıdaki olmasaydı TTNET e küfür eden milyonlarca kişiden biri eksilirdi
Üstteki olmasaydi forumda 589 mesaj eksik olurdu.
mod lardan biri olmazdı =(
Yukarıdaki üye olmasaydı foruma üye olanların sayısı 1 kişi azalacaktı
yukarıdaki kişi olmasaydı online kişisi 3643 den 3642 e düşerdi
fukifurki olmasaydı nickini furikifuriki diye okumazdım
Üstteki üye olmasaydı PS çalışmalarını göremiyeceğimiz bir arkadaş eksilirdi 😄
üstteki üye olmasaydı gidip extraloob diye bir site var diye gider onu buraya sokardım
G
gokhan2413
⭐ 19y
üstteki üye olmasaydı site kapanırdı...
1 üyemiz daha az olurdu 😉
S
Streetwise
⭐ 19y
Dro ve abisi olmasaydı + Jason bot'umuz olmazdı mesela ^^
J
Journalist
⭐ 19y
FeeL olmasaydı Walpeaper bölümü açılmazdı 😘
ARK0 olmasaydı ekim ayının üyesi başka birisi olurdu
TheCrosbower nickli bir char olmazdı..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap