Icerige atla
Extraloob

üstteki üye Bu Sitede Olmasaydi Nolurdu..

· 75 Yanıt · 5.3K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
O
Only4You_ ⭐ 19y
#21
O cwp atmasaydı şuan buraya yazı yazıyor olmazdım .. Wink
M
mert5100 ⭐ 19y
#22
Yukardaki olmasa avatardaki adamı göremezdim
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#23
O Olmasa Yaw Ne Olacak Biri Gelir
Biri Gider

O olmasa Balikesir aklıma gelmezdi
O
Only4You_ ⭐ 19y
#24
yukardaki olmasaydı profilindeki animelerin şirinliğini göremesdim Cool
O
Only4You_ ⭐ 19y
#25
yukarıdaki olmasaydı suan buraya kmse cwp atmamıs olurdu ki bende biisi yazmmıs olurdum Wink
R
ReDeviL ⭐ 19y
#26
Yukardaki olmasaydı Pennywise 1 kişiye imza yapmaktan kurtulcaktı Cool
R
Rhea ⭐ 19y
#27
yukarıdaki olmasaydı TTNET e küfür eden milyonlarca kişiden biri eksilirdi
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#28
Üstteki olmasaydi forumda 589 mesaj eksik olurdu.
A
Anthem ⭐ 18y
#29
mod lardan biri olmazdı =(
X
XER0 ⭐ 19y
#30
Yukarıdaki üye olmasaydı foruma üye olanların sayısı 1 kişi azalacaktı
R
Rhea ⭐ 19y
#31
yukarıdaki kişi olmasaydı online kişisi 3643 den 3642 e düşerdi
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#32
fukifurki olmasaydı nickini furikifuriki diye okumazdım
T
texas851 ⭐ 18y
#33
Üstteki üye olmasaydı PS çalışmalarını göremiyeceğimiz bir arkadaş eksilirdi 😄
R
Rhea ⭐ 19y
#34
üstteki üye olmasaydı gidip extraloob diye bir site var diye gider onu buraya sokardım
G
gokhan2413 ⭐ 19y
#35
üstteki üye olmasaydı site kapanırdı...
D
drotalion ⭐ 19y
#36
1 üyemiz daha az olurdu 😉
S
Streetwise ⭐ 19y
#37
Dro ve abisi olmasaydı + Jason bot'umuz olmazdı mesela ^^
J
Journalist ⭐ 19y
#38
FeeL olmasaydı Walpeaper bölümü açılmazdı 😘
R
Rhea ⭐ 19y
#39
ARK0 olmasaydı ekim ayının üyesi başka birisi olurdu
X
XER0 ⭐ 19y
#40
TheCrosbower nickli bir char olmazdı..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: