J
JawBreaker
⭐ 18y
3. ay hapishaneden kaçtım ve Meksika'ya yerleştim.
3. ay hapishaneden kaçtım ve Meksika'ya yerleştim.
3. ay hapishaneden kaçtım ve Meksika'ya yerleştim.
Afişteki resimlerden midem bulanmıştı. Meksika insanının tipi hiç hoşuma gitmedi. O geniş şapkalar midemi bulandırdı. Benim hayallerimin şehri Amerika idi. Ne yapıp edip yerleşmeliydim oraya. Ama daha önce sınırdışı edildiğim için abd yararına bişe yapmak işime gelmiyordu. Son olarak bush'un arayıp; "take your mother and go" demesi ağırıma gitti ve köşedeki ofisten bi f16 kiralayıp ikiz kulelere bodoslamadan girdim.
3. ay hapishaneden kaçtım ve Meksika'ya yerleştim.
Afişteki resimlerden midem bulanmıştı. Meksika insanının tipi hiç hoşuma gitmedi. O geniş şapkalar midemi bulandırdı. Benim hayallerimin şehri Amerika idi. Ne yapıp edip yerleşmeliydim oraya. Ama daha önce sınırdışı edildiğim için abd yararına bişe yapmak işime gelmiyordu. Son olarak bush'un arayıp; "take your mother and go" demesi ağırıma gitti ve köşedeki ofisten bi f16 kiralayıp ikiz kulelere bodoslamadan girdim.
Derken kan ter içinde uyandım.Tekrar Meksika'daki tek gözlü evimde olduğumu farkettim.
Derken helikoptere göktaşı düştü tekrar aynı adadaydım kurtulmuştum...
Special thx to FlexiYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap