Icerige atla
Extraloob

<!>Üstekinin yazdığı hikayenin devamını getir <!>

· 186 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 7 / 10
Yanıtlar
W
WosT ⭐ 17y
#121
kafası büyüyordu korktum camdan atladım:D
J
Jun Kie ⭐ 17y
#122
Ayağım nede ağrıyor.
A
Anthem ⭐ 18y
#123
bi doktara gidiyim dedim...
F
Fre3sTyLe OP ⭐ 18y
#124
Uzaylının oldugu hastane ye gidip acil bölümünde ayagıma baktıracaktım. Ama birde baktımki ayağım kopmuş..
T
T_RoCK ⭐ 18y
#125
Doktor ayağını bul öyle gel dedi.Hastanden çıktım taksiye binerken birisi seslendi.
F
Fre3sTyLe OP ⭐ 18y
#126
Yavruumm bu ayak senin mi ? Evet teyzecim dedim.
D
#127
ayağına sahip çık oğlum bak birdaha bulursam vermem.
T
T_RoCK ⭐ 18y
#128
Teyze ayak fetişistiydi galiba 😄 Neyse Ayağı aldığım gibi tekrar doktorun yanına koştum
D
#129
doktor dediki bu artık işe yaramaz gel sana protez takalım
U
Unforgiven ⭐ 17y
#130
Teyze ayak fetişistiydi galiba 😄 Neyse Ayağı aldığım gibi tekrar doktorun yanına koştum


zuhahahaahhaahahahhaha ROFL ROFL ROFL zuhahahahahahaha 😁


benim de param 500 lira eksikti ne yapmalıydım acaba
F
Fre3sTyLe OP ⭐ 18y
#131
Doktara yöneldim ve protez'in ayak parmakları olmasa 500 lira eksik versem olur mu dedim.
W
WosT ⭐ 17y
#132
O'da olmaz dedi.Çok sinirlendim ve...
D
#133
ağız burun giriştim doktor iki dişini kaybedince tmm olur dedi bende heh şöyle yola gel dedim... 😁
A
Anthem ⭐ 18y
#134
doktor bana baktı ve ...(reklamar) 😁
W
Wajuka ⭐ 17y
#135
Doktor birden yere yığıldı. Nabzı atmıyordu ve kalbi durmuştu.Protezi kendim takmak zorununda kaldım telefonum çaldı arayan...
D
#136
arayan yanlış numaraydı, sonra ben ayağımı taktım bi baktım doktor ölmüş hernese helvasını yedik derken...
F
Fre3sTyLe OP ⭐ 18y
#137
zaman akıp geçti...

15 yıl sonra ^^
J
JawBreaker ⭐ 18y
#138
Telefon yeniden çaldı.Arayan tekrar yanlış numaraydı.15 yıl sonra aynı gün aynı saatte telefonu yanlış numaranın araması hiçte normal değildi.
Numaranın sahibini araştırdım ve 15 yıl önceki yanlışlıkla öldürdüğüm doktordu.Doktor 15 yıl önce öldüğüne göre şimdi arayan kimdi?
X
Xplosive ⭐ 17y
#139
Arayanın kim olduğunu sallayıp aynada kendime baktım. Ne biçim biri olmuşum dedim. 15 yıl önce birini öldürmüşüm ve hala burdayım deyip polise teslim oldum. 182 yıl ağırlaştırılmış mühebbet verdiler...
J
JawBreaker ⭐ 18y
#140
Arayanın kim olduğunu sallayıp aynada kendime baktım. Ne biçim biri olmuşum dedim. 15 yıl önce birini öldürmüşüm ve hala burdayım deyip polise teslim oldum. 182 yıl ağırlaştırılmış mühebbet verdiler...

Hikayi bitirdin, ne yaptın? 😆 😆 😁 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: