kafası büyüyordu korktum camdan atladım:D
<!>Üstekinin yazdığı hikayenin devamını getir <!>
· 186 Yanıt · 15K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 7 / 10
Yanıtlar
Ayağım nede ağrıyor.
bi doktara gidiyim dedim...
Uzaylının oldugu hastane ye gidip acil bölümünde ayagıma baktıracaktım. Ama birde baktımki ayağım kopmuş..
Doktor ayağını bul öyle gel dedi.Hastanden çıktım taksiye binerken birisi seslendi.
Yavruumm bu ayak senin mi ? Evet teyzecim dedim.
D
DangerWalker
⭐ 19y
ayağına sahip çık oğlum bak birdaha bulursam vermem.
Teyze ayak fetişistiydi galiba 😄 Neyse Ayağı aldığım gibi tekrar doktorun yanına koştum
D
DangerWalker
⭐ 19y
doktor dediki bu artık işe yaramaz gel sana protez takalım
U
Unforgiven
⭐ 17y
Teyze ayak fetişistiydi galiba 😄 Neyse Ayağı aldığım gibi tekrar doktorun yanına koştum
zuhahahaahhaahahahhaha ROFL ROFL ROFL zuhahahahahahaha 😁
benim de param 500 lira eksikti ne yapmalıydım acaba
Doktara yöneldim ve protez'in ayak parmakları olmasa 500 lira eksik versem olur mu dedim.
O'da olmaz dedi.Çok sinirlendim ve...
D
DangerWalker
⭐ 19y
ağız burun giriştim doktor iki dişini kaybedince tmm olur dedi bende heh şöyle yola gel dedim... 😁
doktor bana baktı ve ...(reklamar) 😁
Doktor birden yere yığıldı. Nabzı atmıyordu ve kalbi durmuştu.Protezi kendim takmak zorununda kaldım telefonum çaldı arayan...
D
DangerWalker
⭐ 19y
arayan yanlış numaraydı, sonra ben ayağımı taktım bi baktım doktor ölmüş hernese helvasını yedik derken...
zaman akıp geçti...
15 yıl sonra ^^
15 yıl sonra ^^
J
JawBreaker
⭐ 18y
Telefon yeniden çaldı.Arayan tekrar yanlış numaraydı.15 yıl sonra aynı gün aynı saatte telefonu yanlış numaranın araması hiçte normal değildi.
Numaranın sahibini araştırdım ve 15 yıl önceki yanlışlıkla öldürdüğüm doktordu.Doktor 15 yıl önce öldüğüne göre şimdi arayan kimdi?
Numaranın sahibini araştırdım ve 15 yıl önceki yanlışlıkla öldürdüğüm doktordu.Doktor 15 yıl önce öldüğüne göre şimdi arayan kimdi?
Arayanın kim olduğunu sallayıp aynada kendime baktım. Ne biçim biri olmuşum dedim. 15 yıl önce birini öldürmüşüm ve hala burdayım deyip polise teslim oldum. 182 yıl ağırlaştırılmış mühebbet verdiler...
J
JawBreaker
⭐ 18y
Arayanın kim olduğunu sallayıp aynada kendime baktım. Ne biçim biri olmuşum dedim. 15 yıl önce birini öldürmüşüm ve hala burdayım deyip polise teslim oldum. 182 yıl ağırlaştırılmış mühebbet verdiler...
Hikayi bitirdin, ne yaptın? 😆 😆 😁 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap