Icerige atla
Extraloob

Üniversite Sınavına Girecek Bütün Adaylarımıza Başarılar

· 58 Replies · 4.0K views · Page 3 / 3
Replies
Violent Arise
#41
Uyuyamadım uyandım 😞
Z
Zippy ⭐ 15y
#42
Yarın bitiyor abi kurtuluyorum bu sınav derdinden artık nese:
.NET
.NET OP ⭐ 19y
#43
Bu mesaj Zippy rumuzlu uyeden alinti yapildi
Yarın bitiyor abi kurtuluyorum bu sınav derdinden artık nese:

İyidir iyi bizim de finaller bitti ki ünide takmıyorsun bu sınavları umarım istediğin yere yerleşirsin

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
[F New]Solo Gitarist
L
LegendM ⭐ 15y
#44
Bitsin artık bu çileeee. Geçen sene bir hata yapıp mezunu kaldım 2 sene aynı şeyleri görmek çok iğrenç

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 4 Beta ile gönderildi
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#45
Ohhh be bugün son 😄
Sizlere başarılar dilerim Allah yardımcımız olsun
Yaralı style
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#46
adaylara basarilar
Maynard
Maynard ⭐ 14y
#47
Herkeze başarılar 😘
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
Advance
Advance ⭐ 18y
#48
Bu mesaj Hermaphros rumuzlu uyeden alinti yapildi
Herkeze başarılar 😘

Herkes*
Yemek yedim yeni geldim eve, sınav kolaydı bence.
Violent Arise
#49
25 fizik 20 şer tanede kimya ve biyo işaretledim artık hayırlısı 😊
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#50
Beklemiyodum bukadar kolay olmasını , matematiğin ardından merhem gibi geldi 😄
Yaralı style
S
#51
Ben kolay mı değil mi ayıramayacak kadar kötüyüm fende. 😁 Sonuçlar gelince paylaşırım anlarsınız ne demek istediğimi. 😁
R
RoqA ⭐ 17y
#52
aynen ben de beklediğimden daha iyi yaptım güzel sınavdı, ama bitti geçti ya artık o bile yeter 😄
L
LegendM ⭐ 15y
#53
Çok kolaydı ama kimya biraz zorladı.Biyolıjim her zaman 0 net olurdu 20 soru emin olarak işaretledim 😄
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#54
Şimdii, günün sorusu: Sınava mı girdiniz yoksa sınav mı girdi? 😄
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
Violent Arise
#55
Netlerimin hepsi aynı çıktı lan 😄 hepsi 14 net 😄 hayırlısı artık bakalım nolcak Trabzon Haritaya gitsek kafi 😊
I
ironEyE ⭐ 18y
#56
Hayatımda bu kadar gerilmedim ben gece nasıl uyuyacam hiç bilmiyorum, yarın ki sözel ve TM ci arkadaşlara başarılar benden...
C
Crusade ⭐ 18y
#57
Bu mesaj ironEyE rumuzlu uyeden alinti yapildi
Hayatımda bu kadar gerilmedim ben gece nasıl uyuyacam hiç bilmiyorum, yarın ki sözel ve TM ci arkadaşlara başarılar benden...

herkesin kandilini kutla imana gel Allah yardim eder ;))))))))))
C
Continuum ⭐ 18y
#58
cortlatıyorum

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: