Icerige atla
Extraloob

Üniversite Sınavına Girecek Bütün Adaylarımıza Başarılar

· 58 Replies · 4.0K views · Page 2 / 3
Replies
Violent Arise
#21
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
Varsa son dakika kritik bilgi paylaşımları yapın beyler, çok geç kalmadan da yatın :P


Geçmiş ola bu saatten sonra 😆 😆 Biraz gözlerimin kapanmasını bekliyorum sonra yatıcam yarın Zeki Müren Lisesinde sınava giriyorum da 🎅 🎅
Advance
Advance ⭐ 18y
#22
Şuan boş duran, oyun oynayan varsa gidip formüllere göz gezdirsin en azından akılda kalması için, sınav öncesi formül bakmak işime çok yaradı benim daha önceden.
Violent Arise
#23
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
Şuan boş duran, oyun oynayan varsa gidip formüllere göz gezdirsin en azından akılda kalması için, sınav öncesi formül bakmak işime çok yaradı benim daha önceden.


Ya biraz baktım ama daha fazla bakmak istemiyorum heyecan yapıyorum baktıkça bro..
Advance
Advance ⭐ 18y
#24
Bu mesaj Violent Arise rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
Şuan boş duran, oyun oynayan varsa gidip formüllere göz gezdirsin en azından akılda kalması için, sınav öncesi formül bakmak işime çok yaradı benim daha önceden.


Ya biraz baktım ama daha fazla bakmak istemiyorum heyecan yapıyorum baktıkça bro..

Heyecan olmaması zaten kötü, bırak olsun biraz 😁
T
#25
teşekkürler ex ailesi 😉
S
#26
47 soru salladım bir tane çözdüm gerisi boş 😁
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#27
Geçen senelere göre zor değilmiydi
Yaralı style
C
#28
Alarmı kurmayı unutmuşum. Kalkamadım bu sabah. Neyse üzülmüyorum ve pişman değilim bir şey bildiğim yoktu zaten. Meslek lisesi mezunundan ne beklenir ki hayatım boyunca mat2 görmemişim ben 😄
I
ironEyE ⭐ 18y
#29
18 soru işaretledim matematikten, geodan 1, istediğim net sayısı zaten 10 mat 3 geoydu yani çok çok iyi geçti sanırım. 😄
Z
Zippy ⭐ 15y
#30
Bu mesaj CherryBrandy rumuzlu uyeden alinti yapildi
Alarmı kurmayı unutmuşum. Kalkamadım bu sabah. Neyse üzülmüyorum ve pişman değilim bir şey bildiğim yoktu zaten. Meslek lisesi mezunundan ne beklenir ki hayatım boyunca mat2 görmemişim ben :D


GEçmiş olsun.

Evet geçen seneye göre daha zordu.Umarım fen sınavları böyle olmaz pray:
L
LegendM ⭐ 15y
#31
Yine girdi ösym sağolsun 😄
Matematik 35,geometri 25 yaptım hepsinden eminim ama matematik düşüktü bana göre
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#32
he ya bende 2-3tane kaçırırım diye girmiştim ama .....
Yaralı style
R
RoqA ⭐ 17y
#33
Bir çin atasözü der ki, bazı durumlarda şemsiye açılmaz.
I
ironEyE ⭐ 18y
#34
Bu mesaj ironEyE rumuzlu uyeden alinti yapildi
18 soru işaretledim matematikten, geodan 1, istediğim net sayısı zaten 10 mat 3 geoydu yani çok çok iyi geçti sanırım. :D

Okadar konuştum konuştum 12d 6y yaptık iyi mi. 😄
Advance
Advance ⭐ 18y
#35
Mat/Geo sonrasında ingilizce sınavına da girdim, öğrenci oldum olalı böyle kolay sınav görmedim arkadaş, 80 soru var 120 dk veriyorlar, 70dkda bitirdim ben 1 boş var.
Z
Zippy ⭐ 15y
#36
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
Mat/Geo sonrasında ingilizce sınavına da girdim, öğrenci oldum olalı böyle kolay sınav görmedim arkadaş, 80 soru var 120 dk veriyorlar, 70dkda bitirdim ben 1 boş var.


Mat'dan sonra çekemem diyodum.Girsemiydim ne 😄
R
RoqA ⭐ 17y
#37
Herkese yarın başarılar, dua edin bize 😜
Violent Arise
#38
Yarın herşey finitooooo 😄 Ben yatıyorum erkenden dualarınızı eksik etmeyin arkadaşlar, herkese kolay gelsin 😊
N
Nervous ⭐ 16y
#39
Bu mesaj Violent Arise rumuzlu uyeden alinti yapildi
Yarın herşey finitooooo 😄 Ben yatıyorum erkenden dualarınızı eksik etmeyin arkadaşlar, herkese kolay gelsin :)

Hocam 7de mi yattın ? olmadi: 😄
ben de yarın griiyorum ve 12 ideal yatış saatim 😄 kolay gelsin herkese.
I
ironEyE ⭐ 18y
#40
Bütün fencilere başarılar buradan.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: