Varsa son dakika kritik bilgi paylaşımları yapın beyler, çok geç kalmadan da yatın :P
Geçmiş ola bu saatten sonra 😆 😆 Biraz gözlerimin kapanmasını bekliyorum sonra yatıcam yarın Zeki Müren Lisesinde sınava giriyorum da 🎅 🎅
Varsa son dakika kritik bilgi paylaşımları yapın beyler, çok geç kalmadan da yatın :P
Şuan boş duran, oyun oynayan varsa gidip formüllere göz gezdirsin en azından akılda kalması için, sınav öncesi formül bakmak işime çok yaradı benim daha önceden.
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildiŞuan boş duran, oyun oynayan varsa gidip formüllere göz gezdirsin en azından akılda kalması için, sınav öncesi formül bakmak işime çok yaradı benim daha önceden.
Ya biraz baktım ama daha fazla bakmak istemiyorum heyecan yapıyorum baktıkça bro..
Yaralı styleAlarmı kurmayı unutmuşum. Kalkamadım bu sabah. Neyse üzülmüyorum ve pişman değilim bir şey bildiğim yoktu zaten. Meslek lisesi mezunundan ne beklenir ki hayatım boyunca mat2 görmemişim ben :D
Yaralı style18 soru işaretledim matematikten, geodan 1, istediğim net sayısı zaten 10 mat 3 geoydu yani çok çok iyi geçti sanırım. :D
Mat/Geo sonrasında ingilizce sınavına da girdim, öğrenci oldum olalı böyle kolay sınav görmedim arkadaş, 80 soru var 120 dk veriyorlar, 70dkda bitirdim ben 1 boş var.
Yarın herşey finitooooo 😄 Ben yatıyorum erkenden dualarınızı eksik etmeyin arkadaşlar, herkese kolay gelsin :)
Log in to write a reply.
Log In