Icerige atla
Extraloob

ultrAslan extraloob

· 43 Replies · 12K views Pinned · Page 2 / 3
Replies
A
Apollon ⭐ 18y
#21
- Resim Silinmiş.

Bide şu koltukları kırmasak daral:
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#22
O vakit sabit bir tribün belirleyelim gidecek arkadaşlar hep oraya gitsin.Giderkende küçük bir pankart açarız "EXTRA UA" diye.Tamamdır biggrint1
I
Inception OP ⭐ 18y
#23
O vakit sabit bir tribün belirleyelim gidecek arkadaşlar hep oraya gitsin.Giderkende küçük bir pankart açarız "EXTRA UA" diye.Tamamdır biggrint1

Süper fikir dur bir araştırayım 🙏 En ucuz tribünü seçeriz 😜
A
Avasin ⭐ 17y
#24
Hobaaa Limanerg fenerli beyler 😜
N
NiGHTMaRe ⭐ 18y
#25
Beni bilen biliyor 😎
Demek isterdim ki Ozan'dan başka kimse Galatasaray'lı olduğumu biliyor.

ps. Noob ne vakit Limanerg olduk 😢
A
Avasin ⭐ 17y
#27
Beni bilen biliyor 😎
Demek isterdim ki Ozan'dan başka kimse Galatasaray'lı olduğumu biliyor.

ps. Noob ne vakit Limanerg olduk 😢

La çok alıngan olmuşun sen bu aralar 😊

Mertciğim benim, 😊 mert dersem tanımazlar; limanerg dersem tanırlar üyeler. Ondan dolayı. Yoksa yanlış anlama.
R
Redefine ⭐ 19y
#29
O vakit sabit bir tribün belirleyelim gidecek arkadaşlar hep oraya gitsin.Giderkende küçük bir pankart açarız "EXTRA UA" diye.Tamamdır biggrint1

Sonra adamlar başka bir grup sanıp girişmesinler bize 😆
J
JetHomme ⭐ 19y
#30
Gidilecek tribün. Pegasus 1. Kat ultrAslan orada olacak her maç.

Pegasus 4. kat hemen üstü orasıda güzel olur.
I
Inception OP ⭐ 18y
#31
http://www.galatasaray.org/kulup/haber/9121.php

Sivas maçı ile alakalı bir yazı.Taraftara teşekkür etmiş yönetim okuyun derim 🍿
Gidilecek tribün. Pegasus 1. Kat ultrAslan orada olacak her maç.

Pegasus 4. kat hemen üstü orasıda güzel olur.

- Resim Silinmiş.

Evet beyler ortak bir karar alalım.Herkes oy versin hangi tribünde olalım?

Ben derimki pegasus 407-408 yada güney 422-423 olsun.Bilet fiyatları uygun.Aşırı derecede görüş farklılığıda yok hem. 🤘

ps: Bu arada grubumuza özel t-shirt yaptıralım diyorum.Tasarlamaları yaparız biter olay 😎
I
Inception OP ⭐ 18y
#32
Galatasaray-Eskişehir maçı biletleri cuma günü genel satışa sunuluyor nerede olacağız? 💃
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#33
Ekle panpa.
Special thx to Flexi
I
Inception OP ⭐ 18y
#34
Ekle panpa.

👍
I
Inception OP ⭐ 18y
#35
Biletimi aldım Pegasus 411'deyim beyler başka gelenler varmı maça?
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#36
Şu zamanda en son girilecek fc bence 😜
[ek #12654]
I
Inception OP ⭐ 18y
#37
Şu zamanda en son girilecek fc bence 😜

iyi gün dostu olaydık sarının yanına kırmızı koymazdık diyelim 😜
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#38
Şu zamanda en son girilecek fc bence 😜

iyi gün dostu olaydık sarının yanına kırmızı koymazdık diyelim :P

loool
[ek #12654]
R
Redefine ⭐ 19y
#39
Evet beyler gidiyor muyuz ? Gideceksek alıyorum internetten bileti ?
I
Inception OP ⭐ 18y
#40
Evet beyler gidiyor muyuz ? Gideceksek alıyorum internetten bileti ?

Ben gidiyorum^^Pegasus 411 🤝

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: