- Resim Silinmiş.
Bide şu koltukları kırmasak daral:
ultrAslan extraloob
· 43 Replies · 12K views 0 reading Pinned · Page 2 / 3
Replies
O vakit sabit bir tribün belirleyelim gidecek arkadaşlar hep oraya gitsin.Giderkende küçük bir pankart açarız "EXTRA UA" diye.Tamamdır biggrint1
O vakit sabit bir tribün belirleyelim gidecek arkadaşlar hep oraya gitsin.Giderkende küçük bir pankart açarız "EXTRA UA" diye.Tamamdır biggrint1
Süper fikir dur bir araştırayım 🙏 En ucuz tribünü seçeriz 😜
Hobaaa Limanerg fenerli beyler 😜

Beni bilen biliyor 😎
Demek isterdim ki Ozan'dan başka kimse Galatasaray'lı olduğumu biliyor.
ps. Noob ne vakit Limanerg olduk 😢
Demek isterdim ki Ozan'dan başka kimse Galatasaray'lı olduğumu biliyor.
ps. Noob ne vakit Limanerg olduk 😢
Grubumuzun facebook sayfası açılmıştır.Ozan ilk mesaja ekle bro.Herkese beğenirse burayı güzel olur 😊
http://www.facebook.com/pages/Extra-UA/105573999516621
http://www.facebook.com/pages/Extra-UA/105573999516621
Beni bilen biliyor 😎
Demek isterdim ki Ozan'dan başka kimse Galatasaray'lı olduğumu biliyor.
ps. Noob ne vakit Limanerg olduk 😢
La çok alıngan olmuşun sen bu aralar 😊
Mertciğim benim, 😊 mert dersem tanımazlar; limanerg dersem tanırlar üyeler. Ondan dolayı. Yoksa yanlış anlama.

Grubumuzun facebook sayfası açılmıştır.Ozan ilk mesaja ekle bro.Herkese beğenirse burayı güzel olur 😊
http://www.facebook.com/pages/Extra-UA/105573999516621
Ekledim 🤝
O vakit sabit bir tribün belirleyelim gidecek arkadaşlar hep oraya gitsin.Giderkende küçük bir pankart açarız "EXTRA UA" diye.Tamamdır biggrint1
Sonra adamlar başka bir grup sanıp girişmesinler bize 😆
Gidilecek tribün. Pegasus 1. Kat ultrAslan orada olacak her maç.
Pegasus 4. kat hemen üstü orasıda güzel olur.
Pegasus 4. kat hemen üstü orasıda güzel olur.
http://www.galatasaray.org/kulup/haber/9121.php
Sivas maçı ile alakalı bir yazı.Taraftara teşekkür etmiş yönetim okuyun derim 🍿
- Resim Silinmiş.
Evet beyler ortak bir karar alalım.Herkes oy versin hangi tribünde olalım?
Ben derimki pegasus 407-408 yada güney 422-423 olsun.Bilet fiyatları uygun.Aşırı derecede görüş farklılığıda yok hem. 🤘
ps: Bu arada grubumuza özel t-shirt yaptıralım diyorum.Tasarlamaları yaparız biter olay 😎
Sivas maçı ile alakalı bir yazı.Taraftara teşekkür etmiş yönetim okuyun derim 🍿
Gidilecek tribün. Pegasus 1. Kat ultrAslan orada olacak her maç.
Pegasus 4. kat hemen üstü orasıda güzel olur.
- Resim Silinmiş.
Evet beyler ortak bir karar alalım.Herkes oy versin hangi tribünde olalım?
Ben derimki pegasus 407-408 yada güney 422-423 olsun.Bilet fiyatları uygun.Aşırı derecede görüş farklılığıda yok hem. 🤘
ps: Bu arada grubumuza özel t-shirt yaptıralım diyorum.Tasarlamaları yaparız biter olay 😎
Galatasaray-Eskişehir maçı biletleri cuma günü genel satışa sunuluyor nerede olacağız? 💃
Ekle panpa.
Special thx to FlexiEkle panpa.
👍
Biletimi aldım Pegasus 411'deyim beyler başka gelenler varmı maça?
Şu zamanda en son girilecek fc bence 😜
[ek #12654]
Şu zamanda en son girilecek fc bence 😜
iyi gün dostu olaydık sarının yanına kırmızı koymazdık diyelim 😜
Şu zamanda en son girilecek fc bence 😜
iyi gün dostu olaydık sarının yanına kırmızı koymazdık diyelim :P
loool
[ek #12654]
Evet beyler gidiyor muyuz ? Gideceksek alıyorum internetten bileti ?
Evet beyler gidiyor muyuz ? Gideceksek alıyorum internetten bileti ?
Ben gidiyorum^^Pegasus 411 🤝
Log in to write a reply.
Log In