Icerige atla
Extraloob

Ülke Karışıyor

· 59 Replies · 7.7K views · Page 3 / 3
Replies
C
Continuum ⭐ 18y
#41
Bu mesaj Lemonade rumuzlu uyeden alinti yapildi
bos at

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

kank yıllardır aynı imza değil mi bu ya gene ödül almış daral:
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#42
Bu mesaj Lemonade rumuzlu uyeden alinti yapildi
bos at

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile


Bos atmak da cozum degil ki akp y gidiyor yine bos bile atsan. Tepki oyu en mantiklisi suan

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#43
O mantığı kim çıkardiysa akplilere sorsan bos oy chpye gidiyor, diger kesime sorsan akpye gidiyor.

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#44
Bu arada tepki oyu geçersiz oy kullanmaktir rakibe oy atmak değil

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
C
Continuum ⭐ 18y
#45
Bu mesaj Lemonade rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu arada tepki oyu geçersiz oy kullanmaktir rakibe oy atmak değil

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

💀
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#46
@Lemonade
Özgür yanlış bildiğin birşey var boş oy attığın zaman dahil olmuyorsun yani akp %50 chp 30 almışsa senin oyunun yarısı akp ye %30 u chp ye dağıtılıyor o yüzden mantıksız oluyor. Tepki oyu olabilmesi için de oyunun yarısının akp ye gitmesi saçma olur en yakınına atacaksın ki biraz çeki düzen versinler kendilerine örneğin geçen seçimde bizden aldığı oyu neden kaybettik diye sorarlar belki. Boş atacağına chp ye at daha iyi chp olsun diye değil rekabet oluşsun diye yoksa gram tutmam ben de chpyi de 👴 🍺
L
lnTerpoL ⭐ 19y
#47
@Rebellen saçmalamada sınırım yok diyosun oda güzelmiş.
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#48
Bu mesaj lnTerpoL rumuzlu uyeden alinti yapildi
@Rebellen saçmalamada sınırım yok diyosun oda güzelmiş.


Yırtık dondan çıkar gibi fırlama ordan istersen cicioe2
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#49
🍿
Ufck
Ufck ⭐ 16y
#50
Halk birgün uyanıcak ama iş işten geçmiş olucak.
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
L
lnTerpoL ⭐ 19y
#51
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj lnTerpoL rumuzlu uyeden alinti yapildi
@Rebellen saçmalamada sınırım yok diyosun oda güzelmiş.


Yırtık dondan çıkar gibi fırlama ordan istersen cicioe2

Senin çıktığın yeride biliyoz söyletme istersen cicioe2
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#52
Bu mesaj lnTerpoL rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj lnTerpoL rumuzlu uyeden alinti yapildi
@Rebellen saçmalamada sınırım yok diyosun oda güzelmiş.


Yırtık dondan çıkar gibi fırlama ordan istersen cicioe2

Senin çıktığın yeride biliyoz söyletme istersen cicioe2


Sen de farklı biryerden çıkmadın sonuçta iki kişi muhabbet ederken 3. kişinin dalmasının tabiri odur neyse uzatmayalım bosuna işine baksın herkes.
L
lnTerpoL ⭐ 19y
#53


Sen de farklı biryerden çıkmadın sonuçta iki kişi muhabbet ederken 3. kişinin dalmasının tabiri odur neyse uzatmayalım bosuna işine baksın herkes.


İki kişilik sohbet arıyosan o bilgisayarını kapat insan içine çık. Burası forum (bkz. FORUM )nereye atlayıp atlamayacağımı sana sormak gibi bi düşüncem yok ama doğru tepki oyunu başka ptye atmak olarak gören adamdan bu kadar ince düşünmesini beklemem saçmalıktı.
L
Lemus ⭐ 18y
#54
hiç birinden bir cacık olmaz göz yummaya devam etsinler =)
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#55
Bu mesaj lnTerpoL rumuzlu uyeden alinti yapildi


Sen de farklı biryerden çıkmadın sonuçta iki kişi muhabbet ederken 3. kişinin dalmasının tabiri odur neyse uzatmayalım bosuna işine baksın herkes.


İki kişilik sohbet arıyosan o bilgisayarını kapat insan içine çık. Burası forum (bkz. FORUM )nereye atlayıp atlamayacağımı sana sormak gibi bi düşüncem yok ama doğru tepki oyunu başka ptye atmak olarak gören adamdan bu kadar ince düşünmesini beklemem saçmalıktı.


gözlerini iyice açarsan orda alıntı yapıp Özgür diye bir kişiye hitap etmişim ordan fırla diye yazmamışım. Ortaya konuşursam atlarsın, ayrıca forumsa düşünce özgürlüğüdür saygı duyman lazım saçmalamak nedir, senin şuan yazdıklarının hepsine belki biyerimle gülüyorumdur ama düşüncene karışmadım. Onu geçtim biraz da siyaset öğren gel oylar nasıl dağılıyor öyle konuşalım cicioe2
L
lnTerpoL ⭐ 19y
#56
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj lnTerpoL rumuzlu uyeden alinti yapildi


Sen de farklı biryerden çıkmadın sonuçta iki kişi muhabbet ederken 3. kişinin dalmasının tabiri odur neyse uzatmayalım bosuna işine baksın herkes.


İki kişilik sohbet arıyosan o bilgisayarını kapat insan içine çık. Burası forum (bkz. FORUM )nereye atlayıp atlamayacağımı sana sormak gibi bi düşüncem yok ama doğru tepki oyunu başka ptye atmak olarak gören adamdan bu kadar ince düşünmesini beklemem saçmalıktı.


gözlerini iyice açarsan orda alıntı yapıp Özgür diye bir kişiye hitap etmişim ordan fırla diye yazmamışım. Ortaya konuşursam atlarsın, ayrıca forumsa düşünce özgürlüğüdür saygı duyman lazım saçmalamak nedir, senin şuan yazdıklarının hepsine belki biyerimle gülüyorumdur ama düşüncene karışmadım. Onu geçtim biraz da siyaset öğren gel oylar nasıl dağılıyor öyle konuşalım cicioe2

Birazcık kitapları açıp baksanız onuda geçtim o elindeki bilgisayarı biraz bilgilenmek için kullansan bu durumda olmazsın zaten kendini nimetten saymaya devam et foruma açık konularda bi şey yazarsan bunun tartışılabileceğini unutma yok istemiyosan öm kullanmayı öğren.
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#57
hmm ok
CalypsOo
CalypsOo ⭐ 17y
#58
Konu oylardan açılmış biraz bilgi vermek isterim algı operasyonları bir yana Rte'nin Başbakan olacağı 80 lerde biliniyordu seçimlerde CIA payı yadsınamaz bunun yanında youtube gibi yerlerde Erbakanın konu ve gelecekye beklenenler hakkında konuşmaları mevcut pek hatırlanmaz ama Akparti Abdullah Gül ile atılımını yaptığında karadenizde balık ağları oy sandığı toplamıştı erbakanı kurcalamanızı ve Akp hakkında görüşlerini incelemenizi şiddetle öneriyorum


Biraz ekleme yapmak istedim Chp-Mhp-Akp veya herhagi parti Kapital düzende isimler değişsede senarist aynıdır herbiri farkı rolde oynarlar seneryo iyi polis kötü polis oyunudur kilit birokrasidir halkta hep iyi polisi seçer ama tüm kötü polislerde iyi polis gibi aynı yönetmenden emir alır....
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#59
Amaann karışsın ülke , biraz aksiyon olur hayatta
Yaralı style

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: