bos at
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
kank yıllardır aynı imza değil mi bu ya gene ödül almış daral:
bos at
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
bos at
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile


Bu arada tepki oyu geçersiz oy kullanmaktir rakibe oy atmak değil
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
@Rebellen saçmalamada sınırım yok diyosun oda güzelmiş.
Bu mesaj lnTerpoL rumuzlu uyeden alinti yapildi@Rebellen saçmalamada sınırım yok diyosun oda güzelmiş.
Yırtık dondan çıkar gibi fırlama ordan istersen cicioe2
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj lnTerpoL rumuzlu uyeden alinti yapildi@Rebellen saçmalamada sınırım yok diyosun oda güzelmiş.
Yırtık dondan çıkar gibi fırlama ordan istersen cicioe2
Senin çıktığın yeride biliyoz söyletme istersen cicioe2
Sen de farklı biryerden çıkmadın sonuçta iki kişi muhabbet ederken 3. kişinin dalmasının tabiri odur neyse uzatmayalım bosuna işine baksın herkes.
Sen de farklı biryerden çıkmadın sonuçta iki kişi muhabbet ederken 3. kişinin dalmasının tabiri odur neyse uzatmayalım bosuna işine baksın herkes.
İki kişilik sohbet arıyosan o bilgisayarını kapat insan içine çık. Burası forum (bkz. FORUM )nereye atlayıp atlamayacağımı sana sormak gibi bi düşüncem yok ama doğru tepki oyunu başka ptye atmak olarak gören adamdan bu kadar ince düşünmesini beklemem saçmalıktı.
Bu mesaj lnTerpoL rumuzlu uyeden alinti yapildi
Sen de farklı biryerden çıkmadın sonuçta iki kişi muhabbet ederken 3. kişinin dalmasının tabiri odur neyse uzatmayalım bosuna işine baksın herkes.
İki kişilik sohbet arıyosan o bilgisayarını kapat insan içine çık. Burası forum (bkz. FORUM )nereye atlayıp atlamayacağımı sana sormak gibi bi düşüncem yok ama doğru tepki oyunu başka ptye atmak olarak gören adamdan bu kadar ince düşünmesini beklemem saçmalıktı.
gözlerini iyice açarsan orda alıntı yapıp Özgür diye bir kişiye hitap etmişim ordan fırla diye yazmamışım. Ortaya konuşursam atlarsın, ayrıca forumsa düşünce özgürlüğüdür saygı duyman lazım saçmalamak nedir, senin şuan yazdıklarının hepsine belki biyerimle gülüyorumdur ama düşüncene karışmadım. Onu geçtim biraz da siyaset öğren gel oylar nasıl dağılıyor öyle konuşalım cicioe2
Yaralı styleLog in to write a reply.
Log In