Devrimci dayanışma yazıyodu , baktım bir sürü örgüt , gkg den tut tikkoya ydghe ,mkpye kadar bir çok örgüt vardı , son sözü silahlar söyler vs. yazmışlardı , dedim çok büyük olaylar çıkacak , istanbulu inletecekler dedim , ama hiç bir etkileri yokmuş.
ülkücülerin ben sokaklara çıkıp birşey yapıcağını hiç bi zaman sanmıyorum .
Ek Olarak;



Yaralı style
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !