Icerige atla
Extraloob

Ülke Karışıyor

· 59 Replies · 7.7K views · Page 2 / 3
Replies
Ufck
Ufck ⭐ 16y
#21
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Devrimci dayanışma yazıyodu , baktım bir sürü örgüt , gkg den tut tikkoya ydghe ,mkpye kadar bir çok örgüt vardı , son sözü silahlar söyler vs. yazmışlardı , dedim çok büyük olaylar çıkacak , istanbulu inletecekler dedim , ama hiç bir etkileri yokmuş.

ülkücülerin ben sokaklara çıkıp birşey yapıcağını hiç bi zaman sanmıyorum .

Ek Olarak;
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
D
Dunedain ⭐ 17y
#22
Bu mesaj Ufck rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Devrimci dayanışma yazıyodu , baktım bir sürü örgüt , gkg den tut tikkoya ydghe ,mkpye kadar bir çok örgüt vardı , son sözü silahlar söyler vs. yazmışlardı , dedim çok büyük olaylar çıkacak , istanbulu inletecekler dedim , ama hiç bir etkileri yokmuş.

ülkücülerin ben sokaklara çıkıp birşey yapıcağını hiç bi zaman sanmıyorum .

Bence bu Devlet Bahçeli'nin politikası. Ülkü ocaklarını sokaklardan uzak tutuyor. Başka bir lider gelirse ne yapacakları hiç belli olmaz.
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#23
Ulkuculerin sokaga cikmamasi daha iyi. Ic savasa neden olur sadece devlet müdahale etmeli

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
D
Dunedain ⭐ 17y
#24
Bu mesaj Lemonade rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ulkuculerin sokaga cikmamasi daha iyi. Ic savasa neden olur sadece devlet müdahale etmeli

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

Bence iç savaş için en az 2 farklı grubun karşı karşıya gelmesi gerekir. Ülkücüler sokağa çıkarsa veya vatanseverler karşılarında iç savaş çıkartabilecek bir başka grup göremiyorum ki zira bazıları zoru gördü mü kuyruklarını bir taraflarına sıkıştırıp kaçarlar.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#25
Bu mesaj Dunedain rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Lemonade rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ulkuculerin sokaga cikmamasi daha iyi. Ic savasa neden olur sadece devlet müdahale etmeli

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

Bence iç savaş için en az 2 farklı grubun karşı karşıya gelmesi gerekir. Ülkücüler sokağa çıkarsa veya vatanseverler karşılarında iç savaş çıkartabilecek bir başka grup göremiyorum ki zira bazıları zoru gördü mü kuyruklarını bir taraflarına sıkıştırıp kaçarlar.

Yaralı style
D
Dunedain ⭐ 17y
#26
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Dunedain rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Lemonade rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ulkuculerin sokaga cikmamasi daha iyi. Ic savasa neden olur sadece devlet müdahale etmeli

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

Bence iç savaş için en az 2 farklı grubun karşı karşıya gelmesi gerekir. Ülkücüler sokağa çıkarsa veya vatanseverler karşılarında iç savaş çıkartabilecek bir başka grup göremiyorum ki zira bazıları zoru gördü mü kuyruklarını bir taraflarına sıkıştırıp kaçarlar.


Orada can korkuları yok polis/asker nasılsa vurmuyor. Can korkuları olduğu zaman da orada durabilecek mi acaba?
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#27
@Dunedain Katılıyorum dostum, orada artislik yapması kolay onlar için madem çok delikanlılar devletten yardım için devlete silah tutacaklarına gitsinler düşmanlarının yanına onlara silah tutsunlar ama tabi g.t korkusu kelle var işin ucunda.
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#28
Konuyu hortlatmış gibi olacağım ama şurda son 2-3 yorum kafama takıldı Cephe milislerinin fotoğraflarını paylaşmışsınız ve yok kaçarlar bilmem ne yok g*t korkusu bunları geçiniz efendim artık kimsenin kimseden korktugu yok Hasan Ferit Gedik katledildi.Bu adamlar o silahı eline alırken canını düşünmeden alıyor ayrıca Cephe'nin Rojava bölgesiyle ilgili bir açıklaması yok ve aksine PKK'yi eleştiriyor , düşünsenize pkk çıktığında anti emperyalist anti oligarşik anti feodalistti peki ya şimdi? Gülsuyunda veya gazi mahallesinde veya farklı bir devrimci mahallelerde emin olun polis tam ileride duruyor kimin g*tü yemiyor acaba?
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#29
Bu mesaj Saian S.S rumuzlu uyeden alinti yapildi
Konuyu hortlatmış gibi olacağım ama şurda son 2-3 yorum kafama takıldı Cephe milislerinin fotoğraflarını paylaşmışsınız ve yok kaçarlar bilmem ne yok g*t korkusu bunları geçiniz efendim artık kimsenin kimseden korktugu yok Hasan Ferit Gedik katledildi.Bu adamlar o silahı eline alırken canını düşünmeden alıyor ayrıca Cephe'nin Rojava bölgesiyle ilgili bir açıklaması yok ve aksine PKK'yi eleştiriyor , düşünsenize pkk çıktığında anti emperyalist anti oligarşik anti feodalistti peki ya şimdi? Gülsuyunda veya gazi mahallesinde veya farklı bir devrimci mahallelerde emin olun polis tam ileride duruyor kimin g*tü yemiyor acaba?

Cephe artık gözümde karaktersiz insanların topluluğudur, bir kaç ay önce YDG-H la aralarında olay oldu , tabiri caizse ydgh bunların ebesini belledi , apocular burada cephe nerede , aleviler kahrolsun gibi sloganlar attı , polisle bir olup cepheye saldırdı , şimdide gelmişler ydghın yanındayız , devrimci dayanışma diyolar , neresinde bu dayanışma?Uslu bir köpek gibi ydghın yanına döndü.
Birde birkaç gün önce ,haraç vermediği için bir marketi basıp içeride 2 kadın olmasına rağmen marketi ateşe verdiler , bu mudur delikanlılık bu mudur halk sevgisi?
Polisin bunlardan korktuğuna cidden inanıyomusun? Devlet istese onları orda barındırabilir mi? Tabikide hayır. Birde şunu anlatayım, cephe taa nezaman silahlanma çağrısı yaptı , yok efendim silahlarınızı bize getirin , biz verelim şunların dersini dedi , ee ortalıkta cephe yok , kuru gürültü anca.Berkin elvan, hasan ferit, uğur kurt öldürüldü , hani hesap soracaktı bu cephe? , nerede bunlar? söylediğim gibi kuru gürültüden başka birşey değil.
Öpüyorum seni 😘
Yaralı style
M
mehmetcan2 ⭐ 12y
#30
s.a ben silkroad online joxmax.com
çar arıyorum sever hydrus kaç tl başlıyor
çar fıyatları
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#31
Bu mesaj mehmetcan2 rumuzlu uyeden alinti yapildi
s.a ben silkroad online joxmax.com
çar arıyorum sever hydrus kaç tl başlıyor
çar fıyatları

😁
Yaralı style
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#32
Bu mesaj mehmetcan2 rumuzlu uyeden alinti yapildi
s.a ben silkroad online joxmax.com
çar arıyorum sever hydrus kaç tl başlıyor
çar fıyatları


iyi haber! 😁
Game Designer
#33
yorumlara gel sen keşke şu topiği başta görseydim. Yazık.
açın kitap okuyun
yes.
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#34
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Saian S.S rumuzlu uyeden alinti yapildi
Konuyu hortlatmış gibi olacağım ama şurda son 2-3 yorum kafama takıldı Cephe milislerinin fotoğraflarını paylaşmışsınız ve yok kaçarlar bilmem ne yok g*t korkusu bunları geçiniz efendim artık kimsenin kimseden korktugu yok Hasan Ferit Gedik katledildi.Bu adamlar o silahı eline alırken canını düşünmeden alıyor ayrıca Cephe'nin Rojava bölgesiyle ilgili bir açıklaması yok ve aksine PKK'yi eleştiriyor , düşünsenize pkk çıktığında anti emperyalist anti oligarşik anti feodalistti peki ya şimdi? Gülsuyunda veya gazi mahallesinde veya farklı bir devrimci mahallelerde emin olun polis tam ileride duruyor kimin g*tü yemiyor acaba?

Cephe artık gözümde karaktersiz insanların topluluğudur, bir kaç ay önce YDG-H la aralarında olay oldu , tabiri caizse ydgh bunların ebesini belledi , apocular burada cephe nerede , aleviler kahrolsun gibi sloganlar attı , polisle bir olup cepheye saldırdı , şimdide gelmişler ydghın yanındayız , devrimci dayanışma diyolar , neresinde bu dayanışma?Uslu bir köpek gibi ydghın yanına döndü.
Birde birkaç gün önce ,haraç vermediği için bir marketi basıp içeride 2 kadın olmasına rağmen marketi ateşe verdiler , bu mudur delikanlılık bu mudur halk sevgisi?
Polisin bunlardan korktuğuna cidden inanıyomusun? Devlet istese onları orda barındırabilir mi? Tabikide hayır. Birde şunu anlatayım, cephe taa nezaman silahlanma çağrısı yaptı , yok efendim silahlarınızı bize getirin , biz verelim şunların dersini dedi , ee ortalıkta cephe yok , kuru gürültü anca.Berkin elvan, hasan ferit, uğur kurt öldürüldü , hani hesap soracaktı bu cephe? , nerede bunlar? söylediğim gibi kuru gürültüden başka birşey değil.
Öpüyorum seni 😘




Cephe hesap sormak istediği zaman hesap sorar cephenin tarihinde hep böyledir.Demokratik alanı cephe elinden geldiğince zorluyor.Ve ayrıca tüm ağızlar bir olmuş cephe cephe diyor ya ben o zaman daha fazla bağlanıyorum.Sokakta direnmeyenler.Bedel ödemeyenler hep birlikte ağız birliği vermişsiniz.
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#35
Geçen seçimde Akp ye rakipsizlikten dolayı oy vermiş biri olarak şuan zıvanadan çıktılar hiçbir şekilde desteklemiyorum tepki oyu olarak en yakın parti olan CHP ye vereceğim. Umarım düzgün bir aday çıkarırlar...
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#36
akp-chp same shit

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#37
Bu mesaj Saian S.S rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Saian S.S rumuzlu uyeden alinti yapildi
Konuyu hortlatmış gibi olacağım ama şurda son 2-3 yorum kafama takıldı Cephe milislerinin fotoğraflarını paylaşmışsınız ve yok kaçarlar bilmem ne yok g*t korkusu bunları geçiniz efendim artık kimsenin kimseden korktugu yok Hasan Ferit Gedik katledildi.Bu adamlar o silahı eline alırken canını düşünmeden alıyor ayrıca Cephe'nin Rojava bölgesiyle ilgili bir açıklaması yok ve aksine PKK'yi eleştiriyor , düşünsenize pkk çıktığında anti emperyalist anti oligarşik anti feodalistti peki ya şimdi? Gülsuyunda veya gazi mahallesinde veya farklı bir devrimci mahallelerde emin olun polis tam ileride duruyor kimin g*tü yemiyor acaba?

Cephe artık gözümde karaktersiz insanların topluluğudur, bir kaç ay önce YDG-H la aralarında olay oldu , tabiri caizse ydgh bunların ebesini belledi , apocular burada cephe nerede , aleviler kahrolsun gibi sloganlar attı , polisle bir olup cepheye saldırdı , şimdide gelmişler ydghın yanındayız , devrimci dayanışma diyolar , neresinde bu dayanışma?Uslu bir köpek gibi ydghın yanına döndü.
Birde birkaç gün önce ,haraç vermediği için bir marketi basıp içeride 2 kadın olmasına rağmen marketi ateşe verdiler , bu mudur delikanlılık bu mudur halk sevgisi?
Polisin bunlardan korktuğuna cidden inanıyomusun? Devlet istese onları orda barındırabilir mi? Tabikide hayır. Birde şunu anlatayım, cephe taa nezaman silahlanma çağrısı yaptı , yok efendim silahlarınızı bize getirin , biz verelim şunların dersini dedi , ee ortalıkta cephe yok , kuru gürültü anca.Berkin elvan, hasan ferit, uğur kurt öldürüldü , hani hesap soracaktı bu cephe? , nerede bunlar? söylediğim gibi kuru gürültüden başka birşey değil.
Öpüyorum seni 😘




Cephe hesap sormak istediği zaman hesap sorar cephenin tarihinde hep böyledir.Demokratik alanı cephe elinden geldiğince zorluyor.Ve ayrıca tüm ağızlar bir olmuş cephe cephe diyor ya ben o zaman daha fazla bağlanıyorum.Sokakta direnmeyenler.Bedel ödemeyenler hep birlikte ağız birliği vermişsiniz.


Peki hesabı kimlerden soruyo? Çocuklardan mı ? Şöyle biraz araştırayım dedim ,cephe bu kadar övünülecek ne yapmış diye . Ya çocuk vuruyo ya er ya da polis memuru. Kusura bakmada tabanca versen çocuğun eline , nöbetteki polisi vurabilir. Dev solken en azından şerefi vardı.
Yaralı style
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#38
Bu mesaj Wicked rumuzlu uyeden alinti yapildi
yorumlara gel sen keşke şu topiği başta görseydim. Yazık.
açın kitap okuyun


Olaylar öyle derinleştiki saflarımı yok ettim. tam bağımsız olarak bakış açımı
geliştiriyorum, yalan politikalarından zarardan başka birşey gelmedi.
Yorumlar gülünç.
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#39
Bu mesaj Lemonade rumuzlu uyeden alinti yapildi
akp-chp same shit

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile


Öyle de adam olsa da versek yapacak bişey yok boş atmak da anlamsız sonuçta tepki oyu en iyi şey sanırım şuan yapılabilecek 🙄
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#40
bos at

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: