arkdaş satranç demişti ya. bnce dama gibi yada extraloob forum sayfası üzerinden yapabilceğimiz ufak bi güzel turnuva olsa güzel olur..saygılar perde
ufak bi öneri!.
· 4 Yanıt · 979 görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
pegball turnuvası duzenlenıyordu ama yalan oldu Confused
ayrıca işi uzatmayın satranç dendi yarın dama oburgun tavla gelir sonra okey kumarhane be burası Twisted Evil
ayrıca işi uzatmayın satranç dendi yarın dama oburgun tavla gelir sonra okey kumarhane be burası Twisted Evil
pegball turnuvası duzenlenıyordu ama yalan oldu Confused
ayrıca işi uzatmayın satranç dendi yarın dama oburgun tavla gelir sonra okey kumarhane be burası Twisted Evil
+1 Oyun alemi bitmez..Hergün yeni bir istekle gelirsiniz.
siniz ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap