Icerige atla
Extraloob

Ufak Bi yardım

· 3 Replies · 1.0K views
_
_By_DaDaSsS_ OP ⭐ 17y
#1
Arkdaşlar charı evde bota bıraktıgımda uzaktan sadece bot ekranını görme imkanımız var mı acaba ve ya ücretsiz bir ftp ile bunu yapabilir miyiz sadece bot ekranı gözükse yeter veya kac kastıgını dc yiyip yemedigini düşürdügü item sayısı filan okuldan girip bakablir miyim acaba ?

Ps: Okulda N95 ile wireless şifresini bildigim için arada bi bakarım diye düşündüm. ^^
3 Replies
G
Glory ⭐ 18y
#2
Telefonun uzaktan erişimi destekliyorsa ordan bir bağlantı kurabilirsin. Ama telefonda sağlıklı olacağını sanmam. Malum birisi bilgisayar diğeri telefon 😉
_
_By_DaDaSsS_ OP ⭐ 17y
#3
ama teldende heryere baqlanabılıyorum.bı sıtede gosterse guzel olur.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: