Icerige atla
Extraloob

Türklerin Diyalog Farkı

· 28 Replies · 2.8K views · Page 2 / 2
Replies
A
#21
Amerikan: ne derler bilirsin jack, hayat beklenmedik
surprizlerle doludur...
Turk: valla oglum bir soz var hani, kaderde varsa
düzülmek neye yarar üzülmek...

hahahaheheuheuhu

jhsaduashd buna yarıldım yıkıldım bittim 🤤
L
#22
Güzelmiş 😊
Şaka amaçlı olduğu belli .Ama düşündükce haklı yönleri ortaya çıkıyo...

kendi akranlarından alıntılar diye ekle istersen..başlığında TURK ler kısmınıda editlemeyi unutma.

Her topicte problem yaratmaya andmı içtin.Şaka maksatlı olduğunumu anlıyamıyomusun yoksa
B
Black Rain ⭐ 19y
#23
Abazanlık konusunda birinciyiz ama yardımlaşma knusunda BİZ TÜRKÜZ ne de olsa 😉 👍 (son dediğim iyi bişey )
X
XianHun ⭐ 18y
#24
Abazanlık konusunda birinciyiz ama yardımlaşma knusunda BİZ TÜRKÜZ ne de olsa 😉 👍 (son dediğim iyi bişey )



biz mi abazayiz sen abaza görmemişin
A
alpay29 ⭐ 19y
#25
şimdi arkadaşlar orada konuyu açan arkadaşın adını sadece Türk olanla değiştirdim noluyoruz diye sataşmalar başladı...bak burada konuyu tek kişiye endeksleyince problem çıkıyor ama bir milletin adı geçince kendini Türk olarak gören hiç kimsenin kılı kıprdamıyor... kendimizle neden bu kadar alay ederiz onu bir düşünün...yada konuyu açan yada cevap yazarak destekleyen kişinin Türklüğünden şüphe ettiğimi açıklarsam ne nolur...yukarıda geçenlerin mahalle ağzı olduğunu birilerinin çok hoşuna gittiği doğrudur ama hoşuna giden kişilerin ise Türk olma ihtimali % kaç....????
F
F10diP| ⭐ 19y
#26
Güzelmiş 😊
Şaka amaçlı olduğu belli .Ama düşündükce haklı yönleri ortaya çıkıyo...

kendi akranlarından alıntılar diye ekle istersen..başlığında TURK ler kısmınıda editlemeyi unutma.

Her topicte problem yaratmaya andmı içtin.Şaka maksatlı olduğunumu anlıyamıyomusun yoksa

her şakanın içinde bi gerçek yokmu yoksa :evil:
M
Macro ⭐ 19y
#27
birçoğu kibar çevirmenlerden dolayı

ama kaderde varsa düzülmek ne yarar üzülmek cidden güzel
M
Macro ⭐ 19y
#28
şimdi arkadaşlar orada konuyu açan arkadaşın adını sadece Türk olanla değiştirdim noluyoruz diye sataşmalar başladı...bak burada konuyu tek kişiye endeksleyince problem çıkıyor ama bir milletin adı geçince kendini Türk olarak gören hiç kimsenin kılı kıprdamıyor... kendimizle neden bu kadar alay ederiz onu bir düşünün...yada konuyu açan yada cevap yazarak destekleyen kişinin Türklüğünden şüphe ettiğimi açıklarsam ne nolur...yukarıda geçenlerin mahalle ağzı olduğunu birilerinin çok hoşuna gittiği doğrudur ama hoşuna giden kişilerin ise Türk olma ihtimali % kaç....????


ne demek istediğin anlaşılmıyo hiç de. biraz daha açıklarsan iyi olur. Benim de çok hoşuma gitti ama bu mahalle ağzıdır doru.

Ama kibar çevirmenler yüznden yabancı konuşmalar böyle çevriliyor.yoksa onlarda mahalle ağzıyla konuşuyorlar ve

bir dilden diğerine yüzde 100 çeviri mümkün olmadığından elbette amerikalının mahalle ağzıyla bizimki bir olarak çevirilmez dolayısıyla resmiyetteki konuşma gbi çevriliyor biraz da

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: